Sidin kengistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GriZzLy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GriZzLy

New member
Sitä tässä ihmettelen, että onko kellään kokemusta niistä?
Mun pitäis ainakin saada kenkiä jossain vaiheessa, ja vaimokkeelle kanss.

Oon kattonut noita Strada Tepor Evo ja Vertebra 2....

Kuinka hyvin istuu, siis onko leveät, kapeat??
Pitääkö vettä ulkopuolella, vai tuleeko takatassut märäks jos menee uimaan?

Vedenpitävissä malleissa on erikseen mainittu asia ja ne kyllä kuulemma toimivat hyvin siinä suhteessa.

Lesti on noissa suhteellisen normaali, eli jotakuinkin oma koko Suomalaisittain pitäisi olla sopiva. Jos on oikein leveä jalka, niin sitten yksi koko isompi voi olla mukavin.

Itselläni on jalka 43-43,5 ja 44 tuntui näinollen mukavimmalta. Mulla on erityisen korkea jalkaholvi, ja tuo pohja tukee silti Vertabra 2 ja Race Carbon malleissa oikein hyvin.

Toivottavasti tästä tiedosta on jotain hyötyä.

t. Makarooni

Sidiä myy Tokimoto, joka löytyy Vantaan Tuupakasta siitä Bike Worldin vierestä. Heillä on edustuksia myös muualla.
Käy sovittamassa, niin tiedät mikä koko on hyvä.
Sidistä on eri mallit rata-ajoon ja touringiin.
Touring versiossa on goretex yms. kalvo ja ratasaappaassa ei ole.

Voilá!

Eli noissa mainitsemassani malleissa ei ole koreteksiä?

Mä kävin jossain sivustossa ja luin että ainakin toi Vertebraassa ois joku ihme-systeemi joka pitäis tulvat ulkopuolella, mutta sehän on eri asia toimiiko se. SIksi aattelin kysyä jos jollain ois kokemuksia.

Tota Oxtarin Matrixejä olen zoomaillu, mutta niitä ei valitettavasti saa vielä ORG.-shopista (oiskohan tulossa?).

Juuri nuo Teporit pitää vettä. Tepor on sen kalvon nimi itseasiassa. Oxtar ei ainakaan vielä ole valikoimissa, mutta katsotaan. Tuo Tokimoto on ihan hyvä sovituspaikka ja ne Tokimoton tuotteet, joita shopissa ei vielä ole, saa 10% alennuksella shopin kautta.

Tarkemmin alennus katsotaan, kun tilaa jotain, koska alennukset vaihtelevat tuotteittain heillä. Jokatapauksessa vähintään 10% irtoaa tavarasta kuin tavarasta. Ne jotka löytyy shopista, on jo valmiiksi tietenkin nettohinnoin.

t. Makarooni

Back