• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

simson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja STEVE75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

STEVE75

New member
SIMSON 425cc, mahtaakohan kukaan tietää kyseisestä pyörämerkistä mitään?
Naapuri osti juuri sellaisen romaniasta, vuosimalli on 1952. Pyörä käy kyllä, mutta yskii aika ajoin. Seisonut tankki tyhjänä pitkän aikaa, joten paskaa varmaan kaasarissa.
Jos joku tietää/tuntee kohtalon toverin tai muuten vaan osaavan ihmisen, niin kaiken näköisiä neuvoja huolloista ym. otetaan kiitollisena vastaan.
Naapuri itse on täysin noviisi mp:n suhteen ja itsellä ei noin vanhoista ole kyl mitään tietoa.
Kiitos ja kumarrus hyvät ihmiset
bowdown.gif
!

Palaako siinä määräaikaishuollon merkkivalo?
Ei vaiskaan, kaikki polttoainelaitteet puhdistukseen, sinä ensiapu. Sytytystulppa kannatta vaihtaa.
Toi 425 taitaa olla Suomessa aika harvinainen.

Joo, VMPK:n foorumi paras paikka kysellä. Minulla oli tuommoinen keksintö vuonna miekka ja kilpi, hauska puksuttaja, ja huono lähtemään käyntiin, silloiset asennustaidot varmaan suurimpana syynä. Todella simppeliä nelitahtitekniikkaa kardaanivedolla.

Kiitos vinkeistä, välitän eteenpäin.
Joo käyntiin ei meinannu lähtee, kun annettiin liikaa bensaa. Sitten kun lähti, niin kävi aikas huonosti. Avattiin bensan suodattimen kotelo/tötterö ja paskaahan siel oli, eikä minkään näköistä suodatinta. Ei ihmekkään kun yskii käynnissä ollessaan, varmaan kaasutin täynnä sitä samaa roskaa. No siis putsaukseen laitamme kaikki mahdolliset osat, tankki mukaan lukien. Suodattimeksi käy kuulema myös palanen sukkahousua(naisten). Varmaan niksi pirkasta kaivettu tieto.
Tässä myös hyvä niksi, ota mummon käytetyt sukkahousut ja leikkaa niistä haarakiila irti, siitä saat jännän tuoksusen nenäliinan.
crazy.gif

Myös Motostorefoorumi antaa hyviä neuvoja.
Ja sieltä saa myös edulliseen hintaan uustuotanto osia...
Sieltä mä sain hyviä neuvoja kun 425 awoa aloittelin...

Back