• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sinisalo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torsti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Torsti

New member
Lähetinpä viestin kauas Puolangalle 100km Kajaanista, kun ajohousujen vetoketjujen korjaaminen tuntuu kestävän kohta kaksi viikkoa. Nettisivu oli bara engelska, joten aloitus piti valita näin.

"I believe you understand finnish in Puolanka, if not, please reply me and you'll get the rest of this message in english.

Lähetin ostamani Sinisalo ajopuvun housut korjattavaksi Teille tiistaina 8.5.2007 Kajaanista. Tänään 16.5 kyselin housuja ostopaikasta xxxxxxxx josta todettiin, etteivät housut ole palanneet. Pyytäisin vastaustanne siihen, että kuinka kauan korjaus kestää? Kaikki vetoketjut hajosivat n. viiden käyttökerran jälkeen. Jippii! Perjantaina 18.5 pitäsi lähteä reissuun, joten ostanko uuden ajoasun, vai kykenettekö korjaamaan asuni siihen mennessä?

Luulin brandinne viittaavan laatuun, mutta olenko väärässä. Takin vetoketjut oireilevat samoin kuin housujenkin. Vaihdanko merkkiä vai uskallanko lähettää myös takin korjattavaksi?"

Niinpä niin. Made in ?

Edit: Kielioppia luulisin

Ikävä tilanne.

Ittelläni hajosi EAK-päivää edeltävänä iltana Halvarssonin rotsin vetoketju.
Sain onneks kasattua siten, että kesti kun varovasti käyttää.
Kävin yhden vastaavan rotsin jo vaihtamassa samasta syystä. Viimeinen Halvarssoni mulle.

Täytyy nätisti kysyä jos mamma ompelisi siihen järeemmän vetskarin.

Omat kokemukset Sinisalon kamppeista ovat samaa luokkaa. Tosin takuukorjaukset hoituivat mun osalta hyvin. Techin housuista hajosi vetoketju muutaman viikon sisällä ostosta ja takista meni kuukauden sisällä pari vetoketjua ja sauma. Housut vaihdettiin uusiin ja niissä taskun vetoketju kesti kaksi reissua. Liikkeestä kertoivat, että viime kesän erään oli vaihdettu vetoketjun valmistajaa ja olisivat vaihtamassa takaisin vanhaan. Mene ja tiedä, mutta taisivat jäädä omalta osaltani ensimmäisiksi ja viimeisiksi Sinisalon tuotteiksi.

Näyttäs olevan Sinisaloa halvalla myynnissä Tarjoustaloissa. Oliskohan just tota paskaa erää mis ei kestä vetoketjut=)!

Minulla kokemuksia kahdesta Sinisalon ajoasusta ja sanoisin että panostus uudistuksiin ja laatu on vajonnut selkeästi keskivertoa alemmas.
Merkin maine ja brändi paljon parempi kun todellisuus. Nykyiset Yokon asusteet aivan eri tasolla. Ja tarjouksesta jopa halvemmalla kun lirularu Sinisalot !
Takuukorjaukset sujui minun osalta asiallisesti.

En ole minkään tietyn merkin fanaatikko, mutta itellä sinisalon mikä lie special racing kestänyt hyvin. Ja ympärivuotisessa käytössä eli kelkkaillessa myös, missä se on kovalla käytöllä. Kesällä käytän takkia pitkillä reissuilla ja kylmällä ilmalla, muuten mopohommat nahkatakki osastolla. Ei ole mulla ole ollut takin kanssa minkäänlaisia ongelmia, eli tyytyväinen ostokseen
062802jumpie_prv.gif
tämä on vain minun mielipide. Kelkkafoorumilla noista on juttua enemmänkin.

Itsellä on tuo Sinisalon SCD puku, vaikkakin on vähän turhan iso näin kesäksi, kun kevät/syysajoon sen ostin. Ei kyllä ole ollut moittimista tuossa, vetoketjut pelaa, tikkaukset kestää, parhaimmillaan ajettu 4 tuntia kaatosateessa eikä tullut pisaraakaan läpi, buffi ja hanskat oli kyllä läpimärät.
sport05.gif

Ei muuta pahaa sanottavaa kuin oma tyhmyys kokoa valitessa.

Itse ostaessani ensimmäisiä kamojani keväällä ajattelin että kengät ja kypärä on parempi ostaa kerralla hyvät.

Kengät tuli sitten ostettua Sinisalon, kun kerran oli "tunnettu" merkki tälläiselle tumpelollekin.

Ensimmäinen vesisade tuli reilu viikko sitten, toinen sukka ihan märkä, sitä ennen vaatimattomassa pikkutihkusateessa ajanut pakolliset siirtymiset. Sen lisäksi toisen kengän lahje taittuu typerästi sisäänpäin, sen olisi vielä kestänyt silmin sinivalkoisin...

Aika vaikea kuvitella ostavani "laatua" tämän enempää heidän valikoimasta.

Back