Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän ne vaihtelevat kierrokset ja kuormituksetkin lue siellä kirjassa, kun 750:n kirjassakin lukee.Ohjekirja sanoo jotta:
800km asti max 6000rpm
1200km asti max 10000rpm
1200km eteenpäin max rajotin
Monet ajelee vaihtelevalla kierros nopudella ja ratamiehet radalla tuppinurin ite ajoin noin kuin ohjeet sanoo ja hyvin on toiminut tehojakin löytyy että tiedä sitte.
Manuska määrittelee ohjeellisen kilometrimäärän, jonka jälkeen konetta saa kiusata aina asteittain enemmän. Mototunen mallissa vedetään myös asteittain, mutta käytännössä ajamattomalla kamppeella aina tappiin saakka. Viimeistään 80% punarajasta menee yli suosituksen ja usein siihen riittää jo 60%.Mototunen ohjeet eivät ole missään ristiriidassa ohjekirjan ohjeisiin nähden. Molemmissa kehoitetaan vaihtelevaan kuormitukseen ja kummassakaan ei vaadita korkeiden kierrosten käyttöä.
Dyno-ohjeissa (kilpakuskeille?) kehoitetaan noin, mutta kadulle sanotaan:Mototunen mallissa vedetään myös asteittain, mutta käytännössä ajamattomalla kamppeella aina tappiin saakka. Viimeistään 80% punarajasta menee yli suosituksen ja usein siihen riittää jo 60%.
sanoi:The main thing is to load the engine by opening the throttle hard in 2nd, 3rd and 4th gear.
Realistically, you won't be able to do full throttle runs even in 2nd gear on most bikes without exceeding 65 mph / 104 kph. The best method is to alternate between short bursts of hard acceleration and deceleration. You don't have to go over 65 mph / 104 kph to properly load the rings.