• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sissy pitäis löytää..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Eli ongelma on oikeastaan hinnassa. Oma pyörä on Kawan EN 500 ja haluaisin hemmotella kyytiläisiä sissyllä, mutta kun ainoa tarjolla oleva malli on Kawasakin oma sissy, joka maksaa hunajaisia mansikoita. Millään kun en haluaisi maksaa niin paljoa jos tarjolla olisi mahdollisesti jonkinlaisia vaihtoehtoja.. Kysyin All Rightin väeltä, josko heillä olisi jotain tarjota, mutta vastaus oli kieltävä.. Muitakin kuvastoja olen selannut ja joutunut toteamaan saman niistäkin. Mistään en ole löytänyt ns. tarvikeosaa, joka sopisi ko. pyörään. Ovatko ainoat vaihtoehdot siis joko ostaa tuo merkkikohtainen topattu rautatanko tai tarttua itse sorviin.  
biggrin.gif

Auttakaa miestä mäessä jos suinkin osaatte.

Ovat nuo raudat sen hintaisia, että sillä saa melkein koko päivän koneistusaikaa paikallisesta metallipajasta.. Kysele, josko vääntäisivät esim 19 mm putkesta sopivan tangon.

Itse tein sähköputkesta muotin ja laminoin siihen päälle hiilikuidusta putken.

Joo, ei ole huono ajatus tuokaan... Kunnolla kun tekee, niin siitä saa vieläpä kestävän. Ja onpahan pyörässä jotain uniikkia.

Back