Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
veikkaan, että kyseessä on auton kuski. käy nojailemassa peräkonttiin siihen tyyliin, että on sen auto.Kattokaa sitä vasemmassa kulmassa olevaa lihavaa pukumiestä ja sen esimerkillistä auttamista...
Ja hyvin eritavalla yleensä toimitaan ollaanko osallisena tapahtumassa vai tullaanko siihen sivullisena auttamaan. Itse olen kanssa ollut elvyttämässä sivullisena muutamankin kerran ja pari kertaa itse kolarissa osallisena.Juu niinhän se on ja saa ollakin herkempiä. Ei vaan oo onneks tarvinnu pitkään aikaan olla semmoses tilantees et ois ihmiset shokissa.
Kaks kertaa olen ollu elvyttämässä/auttamassa, toinen kuoli ja toinen jäi henkiin. Tulihan niistäki jonkinmoinen shokki, mutta vasta jälkeenpäin. Mut niissä tilanteissa huomas miten eritavalla ihmiset reagoi.
Olen kyllä sivullisiakin nähnyt enemmän kuin pihalla silloin, jos vähänkin verta tai suolenpätkiä näkyy. Kerran jopa eräs tällainen valehteli jostain syystä, että olisi soittanut lanssin, vaikkei ollutkaan. Heillä ei siis oikeasti aivot toimi lainkaan noissa tilanteissa, mikä kannattaa ottaa huomioon ja tehdä itse mitä parhaaksi näkee heistä välittämättä (ei huono ohje muuallakaan).Ja hyvin eritavalla yleensä toimitaan ollaanko osallisena tapahtumassa vai tullaanko siihen sivullisena auttamaan. Itse olen kanssa ollut elvyttämässä sivullisena muutamankin kerran ja pari kertaa itse kolarissa osallisena.
Osallisena on syystä/toisesta ihan pihalla, sivullisena ei mitään ongelmia.