Sivupaneli Gessuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja awaaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

awaaja

New member
Muistan nähneeni jollain R1200GS nettisivulla mittakuvan ja ohjeet sivupanelin tekemiseen. Nyt en löydä ko. sivua mistään. Onko kellään tietoa millä sivuilla ne ohjeet löytisivät?
Uuden GSn avoin takarunko päästää roiskeet suoraan jaloille ja vaimo sanoi että joudun itse siivoamaan jos joka soralenkin jälkeen tulee puolikuutiota rapaa sisälle. Wunderlich ja Touratech näyttävät tarjoavan noita muovinpaloja vaatimattomaan 160€ hintaan.

Oisko ollu www.r1200 gs.info
smile_org.gif

En löytänyt niitä sieltä enkä
h t t p://w w w.r1200gs. de/
h t t p://w w w.bmbikes.co.uk/
Enkä kuukkelin "bmw r1200gs side panel" haulla. Tosin jaksoin vilkaista vain parikymmentä ensimmäistä linkkiä

wink.gif

Jos en ihan vaarin muista, niin Adventure Riderin gs-spot sivuilla muistelen itsekin nuo teko-ohjeet nahneeni ?

nixweiss.gif

onko kyseessä rungon ulko vai sisäpuolelle tulevat suojat ?
smile_org.gif

Ulkopuolisia paneileita ovat nuo kauppatavarana myytävät tuotteet ja niin muistelisin näkemäni mallikin olleen.
Olen löytänyt valokuvan takarungon sisäpuolisesta kurasuojasta, sellainen kumimatto. Löytyy tuolta
kurasuoja

Ehkä kaipaamani kuva oli r1200gs.com sivuilla joka ei enää ole aktiivinen.
confused_orig.gif

Adventure riderin sivut oli minulle uusi tuttavuus. En vielä onnistunut löytämään kuvaa mutta siellä on niin paljon viestejä että löytäminen voi kestää.

KIITOS juuri noita etsiskelin
062802jumpie_prv.gif

Olin liian kiireinen hitaan modemini kanssa ja jaksoin odottaa vain sivun yläreunan kuvien latautumisen.

Back