• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Skootterista customiin?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lehtijussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

lehtijussi

New member
Jos yksin ajaisin, mulla olis enska... siinä oo kahta sanaa! Tykkään tutkimattomista teistä, sorasta ja männynkävyistä.
Mutta kun tää on kahden juttu, ajelu kakspyöräisellä, se parempi maailma.
Maxiskootterilla käydään nollaamassa maalliset murheet, se kun on sellainen, mihkä emäntäkin pääsee kipuamaan. (ite laihdutin 38kg, muija ei...)

Customihan se on tietysti aina ollu hieman kiinnostuksen kohteena, sellaista ei ole tullu kokeiltuakaan ja olis matala ja ominaisuudet riittäis meidänkin alle.

Harrikoista en ole ny kiinnostunu, vaikka vaimon siskonmiehellä onkin joku roat kiggi, mistä se pitää yhtä paljon kun aamupuurostaan.

Honda, Kawasaki ja kuutiot jotain 700 ylöspäin ja kartaani, mitä olen katselut. Hinta jossain 5 - 6.5 tonnin luokassa...
Mutta kun en tiedä niistä muuta kun että hyvän näköisiä, on sivulaukut ja kaikki...

Kehtaako joku antaa jotain vinkkiä, merkistä ja mallista, millä vois huoletta lasketella, muija takana, kohden auringonlaskua...:wanna:
 
Viimeksi muokattu:
Hemmetin paljon kivempi lasketella muuten tosta auringonlaskusta poispäin, myötävaloon. :rakastunut:
 
Koska mä sitten käytän noita kallita reibaneja, häh?


Ei vaan, oli suunta mikä vaan - kunhan lasketellaan menemään.:jpstyle:
 
Aiheuttaa varmasti munaskuissa hieman toisenlaisia väristyksiä ku 500cc Kymco.
Eli kiinnostaa sekin, jos viellä löytyisi kohtuu kilometreillä toive hintaluokkaan ja liikkeestä, joka suostuu ottaan skoden vaihdossa järkevällä välirahalla.
 
m1800 kakspäällä? :blink::blink: juu ei!

VN1500 classic... mullakin nettimotossa tollanen mynnissä ;) ja sopivan hintanenkin :rakastunut:
 
onko tää moottoripyöräfoorumi enää, WAAT TE HLLL



ethän sää nyt mitään soraa ja männynkäpyjä näe millään customilla! Osta enska.


jos emäntää on pakko raahata mukana, niin osta iso enska. GS >1150
 
No määhän vaihdoin sen mun Bemarin, mitä silloin Vehoniemessä kattelit, customiin kuukausi sitten. Ja päivääkään en ole katunut tuota vaihtoa. Mulla on nyt Yamaha XVS 1100 Dragstar :rakastunut:. Niitä löytää Nettimotostakin tällä hetkellä liki parikymmentä. Suurin osa toki yksityisten ilmoituksia. On ajeltu Rouvan kanssa ja hyvin tuo menee kaks päälläkin. Hiukan jousitus tuntuu pehmeältä, mutta siihenkin on olemassa lääkkeet. Toistaiseksi kelpaa meille näinkin. Perjantaina ajoin Nässyn ympäri rajoitusten mukaan ja keskikulutus 4,4 litraa sadalla. Ei paha, kun on kovat sivulaukutkin. Käy ihmeessä kokeilemassa jossakin!
 
Osta GoldWing. Se on kuin kustomi, jossa on hyvä tuulisuoja. Sen kyydissä on omakin akka tykännyt istua.
 
Emmä tykkää GoldWingistä. Paitti jos sen riisuisi nakuks niin vois mennäkin...

Kävin tänään katsomassa yhtä yamaha xvs 650 dragstar classicia... ku olis ollut hinnaltaan sopiva.
10 vuotta ikää, ajettu (mitarilukema) 27000.
En sitten innostunut, kun "ei näillä tupaa oleen mitään huoltokirjoja...)
Pyörällä ollu kymmenkunta omistajaa?? Kiertopalkinto, alitehoinen, vai mikämikä?

Muuten kyllä siisti peli ja liike tehny juuri huollon.
Katsoin kyllä että etujarrupalat oli täysin loppu ja levyssä hirvee pykälä... että sellainen huolto, tehtynnä.

Kyselin vaihtotarjouksia useasta paikasta, eipä tuosta skodesta paljoa saa, vaikka on kuin pakasta silkkihanskoin hellästi vedetty. Tasan kaksi vuotta ja arvo alle puolet uudesta. No, se oli arvattavissa, saimpahan itselleni perusteltua sikahalpaa hintaa, millä menaan laittaa myyntiin. (pyöreesti puolentoista tonnia alle mitä liikkeet pyytää vastaavista)
Kattelen ja tinkaan sitten rahan kanssa jonku nussevan, ison tai tollasen "puolitehosen".
 
Emmä tykkää GoldWingistä. Paitti jos sen riisuisi nakuks niin vois mennäkin...

Kävin tänään katsomassa yhtä yamaha xvs 650 dragstar classicia... ku olis ollut hinnaltaan sopiva.
10 vuotta ikää, ajettu (mitarilukema) 27000.
En sitten innostunut, kun "ei näillä tupaa oleen mitään huoltokirjoja...)
Pyörällä ollu kymmenkunta omistajaa?? Kiertopalkinto, alitehoinen, vai mikämikä?

Muuten kyllä siisti peli ja liike tehny juuri huollon.
Katsoin kyllä että etujarrupalat oli täysin loppu ja levyssä hirvee pykälä... että sellainen huolto, tehtynnä.

Kyselin vaihtotarjouksia useasta paikasta, eipä tuosta skodesta paljoa saa, vaikka on kuin pakasta silkkihanskoin hellästi vedetty. Tasan kaksi vuotta ja arvo alle puolet uudesta. No, se oli arvattavissa, saimpahan itselleni perusteltua sikahalpaa hintaa, millä menaan laittaa myyntiin. (pyöreesti puolentoista tonnia alle mitä liikkeet pyytää vastaavista)
Kattelen ja tinkaan sitten rahan kanssa jonku nussevan, ison tai tollasen "puolitehosen".

Itselläni on juuri tuollainen 650 Dragstar Classic ja aivan mainio peli ollut. Siinä on ison pyörän tuntua ja näköä. Tosin monelle voi olla tuo noin 35 HP liian vähän, mutta itselleni aivain mainiosti riittänyt ja kohta tullu kaikki Euroopan maat suhattua ko. pyörällä. 10 000km on huoltoväli ja kardaani veto niin on mukavan huoltovapaa.

Tuosta löytyy 1100cc isoveli jos tehoja tarvitsee... se voi olla kyllä ihan hyvä jos tarakkaharakalla on isot luut kuten alla esimerkissä:


tumblr_n7g2of4FRm1rnyeudo1_500.jpg
 
Emmä tykkää GoldWingistä. Paitti jos sen riisuisi nakuks niin vois mennäkin...

Kävin tänään katsomassa yhtä yamaha xvs 650 dragstar classicia... ku olis ollut hinnaltaan sopiva.
10 vuotta ikää, ajettu (mitarilukema) 27000.
En sitten innostunut, kun "ei näillä tupaa oleen mitään huoltokirjoja...)
Pyörällä ollu kymmenkunta omistajaa?? Kiertopalkinto, alitehoinen, vai mikämikä?

Muuten kyllä siisti peli ja liike tehny juuri huollon.
Katsoin kyllä että etujarrupalat oli täysin loppu ja levyssä hirvee pykälä... että sellainen huolto, tehtynnä.

Muistelisin että omassa dragstarissani oli reilu 20 000km ku sen myin eikä jarruissa juuri kulumaa ollut. Hyvä peli oli mutta osta suoraan juu tuo 1100 jos jammuun päädyt.
 
Oliko vakuutusyhtiön sikailua vai yleisen hintatason laskua (yms)?
Vähän varmaan sekä että, mutta ehkä pahimpana yksittäisenä asiana eräs liike oli laittanut 2v varastossa seisseen yliaikaisen "bränikän" myyntiin puoli-ilmaiseksi, jota sitten vak.yhtiö käytti lähtötasona, josta lähdettiin ikävähennyksiä tms. laskemaan => lopputulos oli sitten mitä oli :pissed:
 
Honda VT Shadow 750 Spirit, onko liian kapee penkki kyytiläiselle? Olis sopivan hintainen honda käsillä...
 
Back
Ylös