Wildhillman777
New member
Mistäs sais slipareita, hyviä halvalla ? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mistäs sais slipareita, hyviä halvalla ?![]()
Mistäs sais slipareita, hyviä halvalla ?![]()

Pitäis tilata sliparit mutta ei kehtaa ihan sokkona laittaa vetämään, olis kiva tietää vähän varastosaldoo ja toimitusaikoja ensin.Mikähän piru on kun toi Emlineamoto ei vastaa maileihin kirveelläkäänPitäis tilata sliparit mutta ei kehtaa ihan sokkona laittaa vetämään, olis kiva tietää vähän varastosaldoo ja toimitusaikoja ensin.

Itse kun tilasin tuolta, niin kyllä sieltä vastattiin. Oisko niin että ainoa oikeasti englantia osaava on poissa..? Joka tapauksessa tilauksesta meni 2 päivää ja paketti oli postitettu. Italiasta Suomeen oli helppo seurata heidän lähettämän tilausnumeron kanssa. Lopulta matka Turusta tänne "maalle" kesti lähes yhtä kauan kuin Italiasta Suomeen.
Edit: kesti Italiasta kotiin 10 vrk. Löytyi tuolta härpäkettä ulkomailta -sivuilta.
Täällä näyttäisi olevan hinnat kohdallaan. Kiitos vinkistä.
Mitenkäs näiden tuontislipareiden laillisuus Suomessa? Onko Euroopassa myytävät sliparit ok Suomessa?

...
Eli tällä hetkellä ainoat minun tiedossa oleva putki/pyörä combot on tietyt Kawasaki ja akrapovic yhdistelmät jotka
on täysin
Pykälien mukaiset katsastamatta.
Siis sen tötterön kanssa jota joku hienostuneesti myös killeriksi kutsuu..![]()
Eli tällä hetkellä ainoat minun tiedossa oleva putki/pyörä combot on tietyt Kawasaki ja akrapovic yhdistelmät jotka
on täysin
Pykälien mukaiset katsastamatta.
Siis sen tötterön kanssa jota joku hienostuneesti myös killeriksi kutsuu..![]()