• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Slipareista

Kaikki ne ovat hyviä, joidenkin brändi on tunnetumpi kuin toisen.
Jopa Biltemaa voisi harkita vakavasti, teknisesti varmaan ihan kelpo putki.
Mutta joo, guuglettele hakusanalla slip-on ja vertaile.

Kiireessä jäi mainitsematta, että kokoputkistoja katselin, hinnat nettitaivaalla n. 1600 euqs . Että siks pelkkä vaimennin taitaa mulle tulla. Ookoo, mutta eipä se välttis taida ulkomaille tarttea lähtee ajeleen ... :jpstyle:
Tuo emlineamoto ei tullut googlella vastaan. Hinnat ns. kohdillaan. Kiitosta !

Viimeksi muokattu:
Laitaas ketjua vähän:

Mikähän piru on kun toi Emlineamoto ei vastaa maileihin kirveelläkään :blink: Pitäis tilata sliparit mutta ei kehtaa ihan sokkona laittaa vetämään, olis kiva tietää vähän varastosaldoo ja toimitusaikoja ensin.

Mikähän piru on kun toi Emlineamoto ei vastaa maileihin kirveelläkään :blink: Pitäis tilata sliparit mutta ei kehtaa ihan sokkona laittaa vetämään, olis kiva tietää vähän varastosaldoo ja toimitusaikoja ensin.

Itse kun tilasin tuolta, niin kyllä sieltä vastattiin. Oisko niin että ainoa oikeasti englantia osaava on poissa..? Joka tapauksessa tilauksesta meni 2 päivää ja paketti oli postitettu. Italiasta Suomeen oli helppo seurata heidän lähettämän tilausnumeron kanssa. Lopulta matka Turusta tänne "maalle" kesti lähes yhtä kauan kuin Italiasta Suomeen. :jpstyle:

Edit: kesti Italiasta kotiin 10 vrk. Löytyi tuolta härpäkettä ulkomailta -sivuilta.

Viimeksi muokattu:
Itse kun tilasin tuolta, niin kyllä sieltä vastattiin. Oisko niin että ainoa oikeasti englantia osaava on poissa..? Joka tapauksessa tilauksesta meni 2 päivää ja paketti oli postitettu. Italiasta Suomeen oli helppo seurata heidän lähettämän tilausnumeron kanssa. Lopulta matka Turusta tänne "maalle" kesti lähes yhtä kauan kuin Italiasta Suomeen. :jpstyle:

Edit: kesti Italiasta kotiin 10 vrk. Löytyi tuolta härpäkettä ulkomailta -sivuilta.

Voipi olla että tulkki on lomilla :) Lähinnä sentakia olis kiva saada joku tuolta kiinni kun toi LeoVincen tilanne on melko sekava tällähetkellä lakkojen, konkurssipuheiden ja comebackin takia. BR-Special tuning arveli saavansa Leoja taas parin viikon sisään.

http://www.emlineamoto.com

Tuolta tuli itselleni, ja halvalla. Suosittelen.

Täällä näyttäisi olevan hinnat kohdallaan. Kiitos vinkistä.

Mitenkäs näiden tuontislipareiden laillisuus Suomessa? Onko Euroopassa myytävät sliparit ok Suomessa?

Jenkeissä olisi tarjolla myös todella kiinnostavia vaihtoehtoja, mutta hieman epäilyttää hyväksynnät täällä meillä, erityisesti tuotteiden osalta, joita ei tuoda Suomeen.

Täällä näyttäisi olevan hinnat kohdallaan. Kiitos vinkistä.

Mitenkäs näiden tuontislipareiden laillisuus Suomessa? Onko Euroopassa myytävät sliparit ok Suomessa?

Omani on e-laimattu, ja lähetyksessä tuli todistus mukana. Muistaakseni, jos ei ollut katulaillinen Euroopassa, niin siitä oli erikseen maininta.

Kawasakilla on mielenkiintoinen lähestymistapa muutaman pyörämallin kohdalla kuten esim. Omassani,
Akrapovic ja Kawasaki tekevät ilmeisesti yhteistyötä ihan jees tavalla
Koska Akran putket hyödyntävät sellaista porsaanreikää kuin valmistajan
hyväksymä tarvikevaraosa.
Ja akrapovic toimittaa tietysti tästä lipukkeen mukana jota saa esitellä konstaapelille,
Ja lipukkeessahan ei ole minkäänlaista mainintaa sellaisesta terästötteröstä
Siinä putken ulostuloaukolla joka tipahti tallin lattialle asentaessa..:)-

Eli tällä hetkellä ainoat minun tiedossa oleva putki/pyörä combot on tietyt Kawasaki ja akrapovic yhdistelmät jotka
on täysin
Pykälien mukaiset katsastamatta.
Siis sen tötterön kanssa jota joku hienostuneesti myös killeriksi kutsuu.. :)

...

Eli tällä hetkellä ainoat minun tiedossa oleva putki/pyörä combot on tietyt Kawasaki ja akrapovic yhdistelmät jotka
on täysin

SC-Projectin sliparit kelpaa myös ilman katsastusta kasawikoihin. Muistaa vaan kantaaa mukana pientä tyyppihyväksyntälappusta vaikka lompakossa.

:
on täysin

Terve,ei oo Kawa ainut,Hondalla sama sydeemi Akran kanssa ja taitaapi olla monien muidenkin kanssa.:D

Yamahalla taitaa olla myös akran kanssa...Euroopasta löytyy aika paljon halvempia slipareita, jotka on tyyppi hyväksyttyjä.....

Ite oon löytäny ebaysta halvimmat hyväksytyt (E-merkistä) Ja ovat olleet mivv ja storm merkkisiä.

mulla on böördissä Hindle Race Titanium koko ränni ja se on merkattu rek.otteeseen :thumbup:
Ja ei, ei ole e-leimattu pönttö. :)

Kts. Motorradteile-hamburg.de. Tilasin e-hyväksytyn Leo Vince sliparin muutama vko sitten. Halvin paikka minkä löysin. Tuli Suomeen kolmessa päivässä ja Itellalta vie kokonaisen viikon verran kuljettaa se muutama kymmenen kilometriä. Ja sähköpostiinkin vastattiin.

Back