• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Slipari Banditiin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suitsa03
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suitsa03

New member
Itsellä 03 malli 1200 rosvo johon tekis mieli saada ääntä ja tehoa.
Mikä putki olis sellainen jonka asentaminen ei vaatisi välttämättä suuttimien vaihtoa eli pitäs pelkkä neulojen nosto riittää.

Mulla on -05 1200 rosvo ja Devilin racing slipari... neulat pykälän ylös ja suuttimet kolme ja puoli kierrosta auki ja ei muuta ku
062802moto_prv.gif
Tehot näillä konsteilla 107 hv nakilta (Viaber).

Ääntä riittää ja ei kakistele millään kierrosalueella. Tosin ei ole ihan katulaillinen slipari
biggrin.gif

Saa toimimaan aika hyvin ihan vakio suuttimilla ja tuo devil on yksi kovaäänisimmistä putkista, mutta mikäli äänestä tykkää niin ok. Itsellä oli edellisessä bandit 1200 -00 oli akrapovicin slipari ja nykyiseen tulee yoshimuran trs slipari. Dyno käyrissä on punaiset käyrät vakoina ja vihreät käyrät akrapovicilla sekä säädöllä. Erot on suuria johtuen vakiona oli aika rikkaalla olleista seoksista. Dyno käyrät

Tällä hetkellä omaan Banduun vahvoina vaihtoehtoina ovat LeoVincen SBK Evo II(saksasta hankitttuna) ja Yoshimuran TRS, mutta miten tuo melupuoli, pitääkö Yoshi pahaa ääntä?! Nuo TRS:ssät ovat kaikki Race-mallia ja tuo pöntön lyhyys ja eksoottisuus vetoavat kyllä tunnepuoleen tällä hetkellä enemmän.

Ei ne trs vaimentimet ole juuri muita lyhempiä, paitsi yoshimura Japan vaimentimet. Banduun ei niitä Japanin vaimentimia saa ja niissä hinta on aika paljon trs vaimenninta kalliimpi.
Minulla ei ole vielä kokemusta trs:n äänistä, mutta kuulema isossa bandiitissa äänet on matalat ei kovat.

Ei ne trs vaimentimet ole juuri muita lyhempiä, paitsi yoshimura Japan vaimentimet. Banduun ei niitä Japanin vaimentimia saa ja niissä hinta on aika paljon trs vaimenninta kalliimpi.
Minulla ei ole vielä kokemusta trs:n äänistä, mutta kuulema isossa bandiitissa äänet on matalat ei kovat.
Itsellä TRS-carbon ja ääni on matalaa,hillittyä mörinää ja
tarvittaessa parkaisee kauniisti.Ei valittamista
inlove.gif

Nyt kun tarkemmin tarkastelin noita kuvia niin ero ei ole pöntön pituudessa vaan sijainnissa. LeoV:ssa on tulee tuo väliputki pidemmälle taakse ja tuon takia putki jää hieman tökerön näköiseksi.
Hinnaltaan leo on kyllä ylivoimainen mutta TRS menee näillä puheilla tilaukseen. Leo 229 +toim. kulut 25e Suomeen ja TRS rst paikallisesta noin 400 erkkiä.

Sinulla on kiitollinen vuosimalli -03
Kaveri vaihto samanlaiseen Hurricin sliparin ilman suutinsarjaa ja pyörän muuttui kuin taikaiskusta.

Itselläni on catti malli -04 ja siihen BOSSin slipari ja suutinsarja + penkitys antaa takapyörältä 119 hv
ja pyörät kiihtyy aivan rinta rinnan ei sentiäkään eroa

Kokeile
062802jumpie_prv.gif

Reiska_SB

On aika edullinen se Jansten paikallinen. Itse tilasin putken samasta liikkeestä mistä hankin pyörän sekä muutakin osaa, niin sain -15% hinnasta pois ja hintaa jäi 420€.
On niissä leo vincen putkissa edullinen hinta, mutta trs vaimentimessa hienompi muotoilu ja hyvin kiiltävä pinta.

Back