Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alempi GP-malli tietty. Toi pitkä kartio sojottaa turhan vallattomasti kohti taivaita.Itse olen tilaamassa Mivv:n sliparin vielä kun osais päättää kumman
ottais
Kohtuullisen huuhaa-ukko tuo äijä on. Putkista en osaa sanoa sen enempää.Jos "kohillaan" tarkoittaa samaa kuin "saatanallisen kova mökä" niin esim. tuolta löytyy:
http://www.chainreactionmoto.com/product_exhaustPipes.htm
No joo, enempi tai vähempi huuhaalla taitaa suurin osa mökäröörikauppiaista slipareitaan kaupata. Ainakin näin maallikon näkökulmasta tuote on kaikilla kutakuinkin sama suora reikähuilu, missä sitten on hiukka vaihtelevan näköistä purkkia ympärillä.Kohtuullisen huuhaa-ukko tuo äijä on. Putkista en osaa sanoa sen enempää.
Ainostaan tälläsen Videon oon nähnyt...tässäkin on killeri kiinniOotko jossain päässyt testikuuntelemaan noita? Voi tuollaisella yhdellä minikokoisella rokkapurkilla mölähtää mopo jo aika mukavasti.
Noi chainreactionmotot on kyllä ylivoimasesti hienoin vaihtoehto noista tuplaänkkärillisistä systeemeistä. Olisin hommannut itsekin, jos oisin valinnut putket puhtaasti äänen ja ulkonäön perusteella, KUTEN SLIPARI TULISIKIN VALITA.Trumpan omista suorista TOR vaimentimista oon tykannyt, kun ylös vedetyt tuplapöntöt ovat enempi meikäläisen makuun. Mökää tulee sopivasti lisää ja mölinät möreytyy. Ei kuitenkaan mitenkään älyttömästi nouse desibelit eli pintakaasulla kehtaa vielä ajaa maijan viereen liikennevaloihin.
Jos "kohillaan" tarkoittaa samaa kuin "saatanallisen kova mökä" niin esim. tuolta löytyy:
http://www.chainreactionmoto.com/product_exhaustPipes.htm
Alas vedettyjä yhden vaimentimen tumppisysteemeitäkin löytyy aika moneen lähtöön riippuen minkä tyyppinen systeemi teikäläisellä istuu silmään.
Just tuota tarkoitin. Tuolla Bobilla ei ole mitään taustaa tekniikasta. Hän on autotallivirittäjä, joka teki itselleen kannut ja laittoi foorumille kuvia. Moni piti ulkonäöstä ja halusi samanlaiset. Bob sitten perusti firman ja rupesi hitsailemaan putkia myyntiin.Bob, joka noita putkia kauppaa on tosi avulias ja mukava kaveri. Harmi vaan, että väittää putkien tuottavan suuren tehonlisäyksen, muttei pysty esittämään mitään dynotuloksia näitä väitöksiä tukemaan![]()
Mutta maailmalla noi on aika suositut enkä oo kenenkään kuullut vielä valittavan huonosta tuotteesta. Päin vastoin, tuntuvat jopa ylistävän sitä. Joten ei se ihan huono voi olla![]()
Kuvien perusteella voisi pelkät pöntöt riittää, mut tästä joku varmaan tietää täällä paremminkin...Arrow:n pöntöt kyl miellytti silmää. Mites on,riittääkö jos tilaa pelkät pöntöt vai pitääkö hommata myös väliputkihässäkkä? Tuohon 500 egeen tulee vielä varmaan verot ja rahdit päälle...
MiVV GP ehdottomasti1050:een speed tripleen ois tarkoitus hankkia uudet sliparit. Onko kokemuksia,mitkä on hyväksi havaitut? Pääasia et äänet ois "kohillaan".