• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Solomotoparts.com. Kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TommoKe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaveri tilannut tuolta putket ja commanderit pariin pyörään ongelmitta ja tästä rohkaistuneena tilasin viikonloppuna tuolta Yoshimuran putken omaan pyörään.  Ainakin tähän asti on sähköposteihin ja tiedusteluihin vastattu nopeasti ja putkien pitäis lähteä kohti suomea tiistaina tai keskiviikkona. Kerron kokemuksia myöhemmin kun näkee kuinka homma etenee.

-Rami

Putket lähteneet tänään USPS kyydissä kohti Suomea.
Pakettien seurantanumeroista näkee mukavasti missä putket milloinkin kulkee.

-Rami

Maksoikko PayPalilla vai kortilla? Multa rupes kyseleen valokopiota kortista! Jep jep! Jäi tarvikkeet sinne.

Maksoikko PayPalilla vai kortilla? Multa rupes kyseleen valokopiota kortista! Jep jep! Jäi tarvikkeet sinne.
Maksoin kortilla suoraan, ja multa myös kyseli valokopiota luottokortin ETU puolesta ja lisäksi jostain luotettavasta henkilöllisyystodistuksesta. Ilmoitin että luottokortista en ala lähettelemään mitään kopiota, ja sieltä vastasivat että heidän pitää vaan varmistua että olen se henkilö kuin mitä väitän olevani enkä esim. tilaa jollain varastetulla luottokortilla.
Ilmoitin peruvani kaupat , tekeväni uuden tilauksen ja maksavani PayPalin kautta. Tämä "uhkaus" ilmeisesti tehosi koska sähköpostiin vastasivat että homma ok, henkilöllisyyteni on varmistunut ja tilausta käsitellään eteenpäin. Putki USPS:n tracking tietojen mukaan jokatapauksessa matkalla.

Maksoin kortilla suoraan, ja multa myös kyseli valokopiota luottokortin ETU puolesta ja lisäksi jostain luotettavasta henkilöllisyystodistuksesta. Ilmoitin että luottokortista en ala lähettelemään mitään kopiota, ja sieltä vastasivat että heidän pitää vaan varmistua että olen se henkilö kuin mitä väitän olevani enkä esim. tilaa jollain varastetulla luottokortilla.
Ilmoitin peruvani kaupat , tekeväni uuden tilauksen ja maksavani PayPalin kautta. Tämä "uhkaus" ilmeisesti tehosi koska sähköpostiin vastasivat että homma ok, henkilöllisyyteni on varmistunut ja tilausta käsitellään eteenpäin. Putki USPS:n tracking tietojen mukaan jokatapauksessa matkalla.
Mulla samanlainen tapaus tosiaan samasta puljusta cyber mondayltä. Peruin kaupat illalla suomen aikaa noin kympin korvilla, kun oli eka kortin etupuolen kopioita tingannu joissa vaihtelevasti olis pitänyt peittää neljä ekaa tai vikaa numeroa. Ja lisäksi niitä henkkareita kanssa tivasi taajaan se henkilö joka vastaili maileihin. En todellakan lähettele kenellekkän niitä maililla, enkä suosittele muittenkan tekevän!

Mulla samanlainen tapaus tosiaan samasta puljusta cyber mondayltä. Peruin kaupat illalla suomen aikaa noin kympin korvilla, kun oli eka kortin etupuolen kopioita tingannu joissa vaihtelevasti olis pitänyt peittää neljä ekaa tai vikaa numeroa. Ja lisäksi niitä henkkareita kanssa tivasi taajaan se henkilö joka vastaili maileihin. En todellakan lähettele kenellekkän niitä maililla, enkä suosittele muittenkan tekevän!
Paypalin kautta maksanu aina ni eipä tartte lähetellä henkkareit!

Toiseks paikasta ei mitään pahaa sanottavaa. Vanhaan kikottimeen tuolta tilannu 3-4 kertaa ja aina tullu mutkitta kotiin.

Vastaa s-posteihin jne.. todella hyvin. Ei muuta ku tavaraa tulemaan!

Paypal ja homma rokkaa...
thumbs-up.gif

Mulle tuli kanssa tuo varmistusviesti. Samantyylinen tuli myös vkolla visorshopista ja sinne lähetin iTunes-kuitin mikä tulee sähköpostiin! Visorshoppiin se kelpasi, saa kelpaako ison veden tuolla puolen!
Sinänsä ihmetyttää tuo varmistelu, koska he nyt kuitenkin(tietääkseni) saa rahat, oli kortti varastettu tai ei. Tai oonko väärässä?!

Paypaliin minäkin siirryn, ainakin ameriikan tilauksissa, kerran outoja kauppias kyselee... Mukava kuulla että tavara on tuolta tullu sujuvasti muuten.

Putki Suomessa, Itellasta tuli tänään paperit tulliselvitystä varten. Ajattelin säästää itseäni ja (toivottavasti) nopeuttaa hommaa ja annan Itellan hoitaa tullauksen. Putki Tullipostissa Vantaalla josta se pitäisi kirjallisesti pyytää ensin lähimpään tulliin, tässä tapauksessa Tampereelle ja sieltä käydä se itse tullaamassa. Nyt Itella hoitaa huolinnan ja kuljetuksen lähimpään postiin josta paketit noudettavissa. Itella ottaa lystistä 22.60e + tietysti putkesta alv:n + tullin jonka laskuttaa myöhemmin minulta. Vieläkin vaikuttaa homma ihan hyvältä. Katsotaan miltä vaikuttaa kun saa paketit käsiin ja pääsee tarkistamaan mitä on toimitettu ja missä kunnossa.

-Rami

Putki Suomessa, Itellasta tuli tänään paperit tulliselvitystä varten. Ajattelin säästää itseäni ja (toivottavasti) nopeuttaa hommaa ja annan Itellan hoitaa tullauksen. Putki Tullipostissa Vantaalla josta se pitäisi kirjallisesti pyytää ensin lähimpään tulliin, tässä tapauksessa Tampereelle ja sieltä käydä se itse tullaamassa. Nyt Itella hoitaa huolinnan ja kuljetuksen lähimpään postiin josta paketit noudettavissa. Itella ottaa lystistä 22.60e + tietysti putkesta alv:n + tullin jonka laskuttaa myöhemmin minulta. Vieläkin vaikuttaa homma ihan hyvältä. Katsotaan miltä vaikuttaa kun saa paketit käsiin ja pääsee tarkistamaan mitä on toimitettu ja missä kunnossa.

-Rami
Sama itsellä eilen, paitsi soitin tullipostiin ja pyysin lähettämään lähimpään tullin, eli Raumalle ja itse käydään tullaamassa. Pitää odotella muutama päivä vielä, kun pitäisi tulla Motomummystakin paketti ja samat repertuaarit siihenkin.
062802jumpie_prv.gif

-Rami
Sama itsellä eilen, paitsi soitin tullipostiin ja pyysin lähettämään lähimpään tullin, eli Raumalle ja itse käydään tullaamassa. Pitää odotella muutama päivä vielä, kun pitäisi tulla Motomummystakin paketti ja samat repertuaarit siihenkin.
062802jumpie_prv.gif
Ei ku menikin toisinpäin, Motomummyn paketti tullissa ja solon paketti tulossa, tai ainakin lähtenyt LA:sta tms.

Ränni kotona. Ehjältä vaikutti kun paketit aukaisin, eli tässä vaiheessa ei voi kun suositella Solomotopartsia. Tilauksesta reilu pari viikkoa ja osat kotona. Lopullinen hintaero (tulli+alv+Itellan huolintamaksu ym.) esim Duellin katalogin ovh-hintaan reilu 350€ Ei paha.
smile_org.gif

-Rami
062802jumpie_prv.gif
Ei ku menikin toisinpäin, Motomummyn paketti tullissa ja solon paketti tulossa, tai ainakin lähtenyt LA:sta tms.
Solon paketti lähtenyt 13. päivä ameriikasta, sen jälkeen ei ole mitään seurantaa päivittynyt! Taitaa olla jo huitsin nevadassa, vai kuinka pitkään olette joutuneet odottelemaan?

Kyllä se sieltä tulee!!!

Saattaa tähän aikaan vuodesta liikkua pari muutakin pakettia...

Ja butiikkia voin suositella!

Moro,

Mulla toimitusaika tilauksesta n.2.5 viikkoa siihen että tilatut kamat hypisteltävänä kotona. Nyt voisi kuvitella että Joulu ja Uusi Vuosi pyhineen pidentää toimitusaikaa?

-Rami

"TSOLOJ" koodilla 3% alennus yli 99$ ostoksiin ja ilmainen toimitus, tosin tuo toimitus tuskin koskee suomea?

Back