Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 vuotta ajoin Kotarilla. Se sutii enemmän!! Toi mäki löytyy Vihdin Ojakkalasta, näkyy aika hyvin tässä kuvassa tuolla vastarinteellä.Jaa, no sitten se on helppo korjata. Osta Kotari. Missä tuo mäki muutes on?
Nuo sanat on kuultu monesti. Sitten sitä pikku hiljaa tulee useammin ja useammin "pikkusen" käytyä koittamassa niitä hankalampia paikkoja. Sitten kun itse havahtuu tilanteeseensa, ei paluuta enää ole.
Anakee Wild oli liian liukas tohon, F800gs liian painava ja katasrofi viimeisteltiin osaamattomalla kuskilla...Tämmöstä siellä oli heti muutaman kilsan jälkeen:
Eilen olin kattoon Lavangossa Enskan SM kisoja....pollte on kova päästä maastoon/soralle. Nimenomaan tommoseen tyyliin. Varsinainen enskailu kivikkojuurakkomutakkokalliokkokin on nastaa mut niitä enskapolkuja on niin vähän (ainaki etelässä) ja ei oikeen ainajaksais vedellä samaa ympyrää......Oon vähän kuolannut uuden 2019 malli honda crf450L perään. Saattais olla oiva vehje tohon hommaan. Jos menis messuille ottaan parit jekut ja lähtis kaupoilleEilen olin kattoon Lavangossa Enskan SM kisoja....pollte on kova päästä maastoon/soralle. Nimenomaan tommoseen tyyliin. Varsinainen enskailu kivikkojuurakkomutakkokalliokkokin on nastaa mut niitä enskapolkuja on niin vähän (ainaki etelässä) ja ei oikeen ainajaksais vedellä samaa ympyrää......
Jahka MutkaMax saa sen kevytkuorma-auton hommattua, niin pitkät viikonloput Itä-Suomessa odottavat.
Joo..olis loistavaa just tommonen lähtee pitkille eräpoluille/sorille....
Mutta asenne oli kohillaan kun lähti koittamaan!! Juuri tommosella suhtautumisella vähitellen jotain oppiikin... ainakin nostamaan pyörää pystyyn monista eri asennoista.Kävin hakemassa kotimatkalla lievitystä huonommuudentunteeseen ruohottuneella raviradalla.

Voin olla tietysti väärässä mutta mun mielestä kiskot lähti viimeistään v. 1956-57.Vielä suosituhannen vaihteessa sielä oli vielä ihan oikee rata junia siinä meni tosin vähemmän kuin harvakseltaan.