Spareshack kimppatilaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Harri

New member
Spareshackilta olen tekemässä tilausta ensi viikon aikana. Mukaan mahtuu, jos maksaa osan toimituskuluista ja noutaa tuotteet Espoosta.

Hienoja kytkinosia hyvällä värivalikoimalla ainakin löytyy. Hinnat ei välttämättä ole maailman halvimmat, mutta värivalikoimat takia tuolta itse tilaan vähän tuning osaa ja putket.

Jos kiinnostusta on niin ilmoitelkaa tähän tai privana. Ensi viikolla olisi tarkoitus pistää tilaus menemään, joten sanotaan nyt vaikka että torstai 22:00 on deadline mukaan pääsemiselle.

Ei tuolla itse asiassa ole kovinkaan kallista. Monoperä maalattuna noin 405 euroa. Täältä tosin jo sellainen löytyy, mutta pitänee miettiä tuota kytkinkoppaa. Huggeria tuolta ei 749:iin näytä saavan.

Itse tilasin huggerin "vanhan" malliseen takahaarukkaan 749:iin carbonworldista. Maksoi about 120 € ja laatu on todella hienoa saksalaista Ilmbergerin valmistetta. Mielestäni paremman näköistä ja tuntuista kuin DP-laatu.

Vielä kerkeää.

Näillä näkymin minun lisäski on ehkä toinenkin tulossa, joten postimaksut ovat jo laskeneet..

Hienoja kytkinkloppia tuolla ainakin on. Tai siis ainakin hyvällä värivalikoimalla.

Eli kaksi tilaajaa on kasassa. Jos haluaa saada jotain pientä maksamatta yksin kauheita postimaksuja niin nyt on siihen tilaisuus.

Back