• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Speed4 + Micron

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sam_82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sam_82

New member
tuli hommattua micronin pönttö rumppaan. sitten pitäis miettiä tota säätö puolta, eli tuneboy vai pc3usb? oon lukenut juttua noista jonkin verran. itse olisin enemmän pc3:n kannalla, se on 100€ halvempi ulkomailta tilattuna kuin suomesta. Eihän tota tarvi missään liikkeessä säädättää kun näyttää löytyvän s4:een oma karttakin?

Mä olisin kyllä se n Tuneboyn kannalla. Sillä voi tehdä paljon muutakin kuin vain ladata karttoja.

Mä taas edustaisin PowerCommanderia, Dynojetin penkissä säädettynä tuninglink-softa laskee optimin seoksen joka alueelle.. ja välillä toimii ihan hyvin valmiitkin kartat, vaikka joka pyörä taitaa olla yksilö.. mulla toimii valmis kartta tosi hyvin.

Mistäs powercommanderin niin halvalla saa? Taitaa melkein olla hintaero toisinpäin.

Jos tarkoitat tuota powercommanderin sivuilla olevaa S4:n "Two Bros Slip on"-karttaa, niin sen saat kyllä tuneboynkin kautta laitettua. Itte avasin sen powercommanderin softalla ja naputtelin excelissä vastaamaan tuneboyn trimmikartan kierroslukuja.

Tiedä sitten miten tuo pc:n valmis kartta toimii. Ainakin niillä alueilla, mistä veto hävisi pikaisen avoimen leo vincen pöntön kokeilun (siis vakiosäädöillä) myötä, olisi kovasti trimmiä rikkaammalle. Mutta aika jyrkkiä trimmin muutoksia tuossa powercommanderin trimmikartassa on. (0:sta 30% lisää viereisillä kartan pisteillä). Ja tehoa ei taatusti tule lisää, koska huippukierroksilla trimmiä ei ole käytännössä yhtään.

Ite ajattelin laittaa tuneboyn, koska ei tarvi ruveta sorkkimaan johtosarjoja ja on paljon paljon monipuolisempi. Tsekkaa itse, mitä noilla voi tehdä. Molempien softat voit latailla ilmaiseksi.

Hd-centerissä nostelivat käsiä pystyyn, kun kyselin säädättämisestä. Eka väittivät sen olevan speed fourin tapauksessa ""mahdotonta".
biggrin.gif

Onko jossain joku tuneboyn hallitseva dynoaja?

taidan kuitenkin kallistua pc3:n suuntaan. se tuntuu yksinkertaiselta ja turvalliselta ratkaisulta. Noi tuneboyn säätö ominaisuudet ovat varmasti hyviä mutta toi "säätö" ei oikeen nappaa..

tuolta http://www.redracingparts.com/  ja samalla tietysti K&N mukaan

ennenki tilattu tuolta. luotettava ja tuotteet tulevat ovelle luvatussa ajassa.

HUOM. niin ja tosiaan tarkoitin et sen pc3:n saa 100€ halvemmalla kuin suomesta. eli en verrannut tb:n ja pc3:n hintaa. anteeksi jos tuli väärinkäsityksiä

tuolta http://www.redracingparts.com/ ja samalla tietysti K&N mukaan

ennenki tilattu tuolta. luotettava ja tuotteet tulevat ovelle luvatussa ajassa.

HUOM. niin ja tosiaan tarkoitin et sen pc3:n saa 100€ halvemmalla kuin suomesta. eli en verrannut tb:n ja pc3:n hintaa. anteeksi jos tuli väärinkäsityksiä
Ok...269 e ei ole paha pcIII:n hinta. Kerro ihmeessä sitten miltä tuo PC:n valmiskartta tuntuu pers'dynolla.

Micronin pönttö on varmaan kanssa mallia "suoraan pihalle", eli reikäputki jossa villat seinillä? Luultavasti virtaa melko samalla tavalla, kuin vastaava Leo Vince tai Two Bros.

Meinaatko vielä tämän kauden aikana kokeillla?

en taida valitettavasti keretä  
sad_orig.gif
joo kyl se microni on mallia "suorahuilunen" .täytyy tos talven aikana hommata se pc3 ja K&N.  tuli juuri mieleen et mä taisin koittaa ostaa sun leovincee tos vähä aika sit jos muistat?(nettimoto)
jos olet sama henkilö niin kiinostais tietää mistä hommasit sen instrument coverin? pitäis nimittäin ottaa toi flyscreen veke. raiserit on tilauksessa ja crossitanko tilalle..

tuollakin on juttua tosta pc3:sta http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=26445

On tässä tullu itsekin pähkäiltyä, että Tuneboy vai PCIII? Tuli tässä tilattua K&N:n putsari ja mietin, että pitäisköhän rinnalle hommata joku fakinsähköätarvitsevatuninghärpäke. (K&N:n sivuilla mainitsevat, että ruiskut/kaasarit ei säätöa tarvitse asennuksen jälkeen)Tuo PC ei ole enää kovin pahan hintainen tuolla RedracinParts:lla...
Saattaapi olla, että talvella se tulee hommattua. Suosittelevat paikassa jos toisessakin Triumphiin Lambdan "pimentävää" kikotinta samalla jos ostaa PC:n. Saas nähdä tuleeko ostettua, vai jääkö puheen asteelle.

Mulle sanottiin Motomarketissa kun kyselin putken vaihdosta, että he voivat vaihtaa ruiskuun ohjelman, eli PC:ia ei tarvis lainkaan?

Lisäksi, tuossa kun rännin (Leovince Evo2, sisähuilu poistettuna) ruuvasin kiinni, kävi pyörä yllätyksekseni varsin rikkaalla, mutta hetken käytön jälkeen se selvästi tasaantui, ja alkoi käymään hyvin. Kuitenkin ajossa tuntui hieman vääntökuoppia ja kaasun sulkiessa pyörä joskus paukahteli (kuulemma näyttävää liekkiä pukkas
tounge.gif
), joten seuraavalla tankkauksella lorottelin tankkiin miesten bensaa 95E:n sijaan. Tämän jälkeen kuopat tasoittui ja paukekin väheni. Joten liekö ohjelman vaihtokaan tarpeen...?

Siinä on tuo PCIII:n S4 "Slip On" trimmikartta. Eli prosentteina lisää aukioloaikaa (lisää bensaa) suuttimille.

Eli aika paljon monilla kierrosluvuilla. En ajelisi ilman. Laitoin E-hyv. noise killerin Leo Vincen tukkeeksi ja johan taas kone toimii ja vääntää.

s4pciiislipon6yl.jpg

Kerkesin vielä testaan pienen lenkin micronilla ihan vakisäädöillä ja kyllä se vähä tukkoisesti kävi, ilmeisesti melko laihalla. ei oikeen ottanut jenkaa kunnolla, kyseessä kun kerta on suorahuilunen putki. eiköhän sitä varten tuo pc3 ole juurikin olemassa..

Pitää varmaan kokeeksi laittaa huilu takas putken sisään ja kattoa mitä tapahtuu

Back