• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sporttikustomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepattaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ööö... tuota, olihan se vähän kipeen näkönen, ja typerä nimi, XYZ, mutta pahempiakin varmaan on nähty. Kait tuo sitte on semmonen amerikkalainen näkemys streetfighter -teemasta. Reetfaitteri ameriikanpompereille.
wink.gif

Rankan näköinen! Melko lailla minimalistinen. Iso kone ja kaks pyörää. Kelpais mulle, vaikka onkin kelkkafirman tuotos tai ainakin koneella...
biggrin.gif
tounge.gif

Tuota noin, mites tuo "XYZ" nyt niin typerä on? Onhan noita kirjainyhdistelmiä joka firmalla... Tai ehkä toi XYZ onkin vitsiksi tarkoitettu tämän GSXR, FZR, ZRX, ZZR, FXDB, FZ1S, VFR sekamelskan joukossa.
wink.gif

Rankan näköinen! Melko lailla minimalistinen. Iso kone ja kaks pyörää. Kelpais mulle, vaikka onkin kelkkafirman tuotos tai ainakin koneella...
biggrin.gif
tounge.gif

Tuota noin, mites tuo "XYZ" nyt niin typerä on? Onhan noita kirjainyhdistelmiä joka firmalla... Tai ehkä toi XYZ onkin vitsiksi tarkoitettu tämän GSXR, FZR, ZRX, ZZR, FXDB, FZ1S, VFR sekamelskan joukossa.
wink.gif
Jos nyt puhutaan lyhenteistä niin H-D:llahan niitä on sellainen viidakko et ei mitään järkee...
033102bebe_1_prv.gif

Tuo on aikas katu uskottava luomus kyllä.Varmaan kääntäis päät tuo peli
bowdown.gif

biggrin.gif
tounge.gif

wink.gif
Jos nyt puhutaan lyhenteistä niin H-D:llahan niitä on sellainen viidakko et ei mitään järkee...  
033102bebe_1_prv.gif

Tuo on aikas katu uskottava luomus kyllä.Varmaan kääntäis päät tuo peli  
bowdown.gif
Kuten varmaan Kemo huomasitkin, niin pistin tuonne aiemmin kirjoittamaani listaan kirjainyhdistelmiä myös oman pyöräni mallimerkinnän... Joten  
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Onhan se kieltämättä aika hupaisaa kun HD:ssa niitä kirjaimia on parhaimmillaan 7-8 peräkkäin...Melkoinen opettelu että muistaa pyöränsä mallin oikein.
tounge.gif

Back