• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Spyballin asennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karkka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

karkka

New member
Eli ku olen hommaamassa tossa Spyball hälärin tohon silmäterään yleisjohtosarjalla. Mites ton asennus onnistuu, ite ainasikin oon kohtuu tumpelo sähköasennuksissa. Oliskos PK seudulla firmaa joka tekee tollasen homman kohtuu hinnalla ja hyvin?

smile_org.gif
Mulle asensi systerin poitsu, joka on jonkinmoinen sähköoppinut ja tuninghemmo.....voin kysellä siltä.

Sälliä voin suositella, sillä laittoi 2003 mun mopottiin hälyn, eikä yhtään virhehälyä tai muita kummallisuuksia esiintynyt tähän päivään mennessä.
Oli muuten sen verta paljon johtoja että hirvitti kun vierestä kattelin. Toimii!!
cool.gif

Netistä saanee täydellisiä sähkökaavioita pyörään kun pyörään, bussiin ainakin löyty pienen haun jälkeen. Sit vaan kyseleen joltain joka vähän on asiaan perehtyny jos ei ite osaa, selvisin alle 200 asennuksineen yleisjohtosarjal.

Saattais olla tietty helppoo mallikohtasella sarjalla kun niissä taitaa olla pikaliittimet vaan ei tarvi juotoksia. Tais maksaa 40e kun kysyin sitä ens alkuun kans.

Spyballissa on kyllä aikas hyvät ohjeet mukana. Omaan busaani asensin itse, käynnistyksenestoja myöten, toki asiantuntijoiden loistavien ohjeiden mukaan. Mutta taitaapi olla aika pyöräkohtaista että löytyypi oikeet johdot ja systeemit. Mutta jos vähääkään menee arpomiseksi piuhojen kanssa ja juotos hommat ei maistu, nii kannattaa kyllä viedä ammattimiehelle asennukseen että ei tuu vaan enempi vahinkoa
crazy.gif

Vähän topiikin lainausta..

Tuli tuo spyball mullakin hommattua,hyvät ja selkeet näyttäs kyllä nuo ohjeet olevan.Talvella jos sitte askartelis paikalleen.Aprikoin vaan seuraavaa että ku tossa omassa k7 suikassa on jo tuo ajonesto"tehneekö sit mitään" nii tarvinneeko tosta hälystä lisäksi vielä ajonesto kytkee.Tiettyhän siinä sitte ois kaksinkertanen ajonesto ja tulis häly hyödynnettyä kaikilla mausteilla.Mut mut jotenki tuntuu että sotkeeko nuo sit toisiaan jotensakkin?

Vähän topiikin lainausta..

Tuli tuo spyball mullakin hommattua,hyvät ja selkeet näyttäs kyllä nuo ohjeet olevan.Talvella jos sitte askartelis paikalleen.Aprikoin vaan seuraavaa että ku tossa omassa k7 suikassa on jo tuo ajonesto"tehneekö sit mitään" nii tarvinneeko tosta hälystä lisäksi vielä ajonesto kytkee.Tiettyhän siinä sitte ois kaksinkertanen ajonesto ja tulis häly hyödynnettyä kaikilla mausteilla.Mut mut jotenki tuntuu että sotkeeko nuo sit toisiaan jotensakkin?
Ei mielestäni kannata kytkeä Spyballista ajonestoa kun k7:ssa se on vakiona. Vakoilupallosta ei tarvitse kytkeä ajonestoa jos ei ole tarvis vaan toimii myös pelkkänä asento/liiketunnistimena.

Eli ku olen hommaamassa tossa Spyball hälärin tohon silmäterään yleisjohtosarjalla. Mites ton asennus onnistuu, ite ainasikin oon kohtuu tumpelo sähköasennuksissa. Oliskos PK seudulla firmaa joka tekee tollasen homman kohtuu hinnalla ja hyvin?
Tuolla itse asioinut Vantaan valioasennus. Sieltä saa ajan ainakin heti, eikä kuukauden päästä, niinku SK-autosoundilta. SK:lla on niin paljon tuning bling bling juttuja, ettei malta kiirehtiä yksittäisen motoristin hälyn kanssa.

Back