Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan suosiolla vaan asennutettavaksi. Itse tein kyseisen homman mutta jätin käynnistyksen estot kytkemättä. Ne kun piti bensapumppuihin ym. kiinnittää...ite ainasikin oon kohtuu tumpelo sähköasennuksissa
Ei mielestäni kannata kytkeä Spyballista ajonestoa kun k7:ssa se on vakiona. Vakoilupallosta ei tarvitse kytkeä ajonestoa jos ei ole tarvis vaan toimii myös pelkkänä asento/liiketunnistimena.Vähän topiikin lainausta..
Tuli tuo spyball mullakin hommattua,hyvät ja selkeet näyttäs kyllä nuo ohjeet olevan.Talvella jos sitte askartelis paikalleen.Aprikoin vaan seuraavaa että ku tossa omassa k7 suikassa on jo tuo ajonesto"tehneekö sit mitään" nii tarvinneeko tosta hälystä lisäksi vielä ajonesto kytkee.Tiettyhän siinä sitte ois kaksinkertanen ajonesto ja tulis häly hyödynnettyä kaikilla mausteilla.Mut mut jotenki tuntuu että sotkeeko nuo sit toisiaan jotensakkin?
Tuolla itse asioinut Vantaan valioasennus. Sieltä saa ajan ainakin heti, eikä kuukauden päästä, niinku SK-autosoundilta. SK:lla on niin paljon tuning bling bling juttuja, ettei malta kiirehtiä yksittäisen motoristin hälyn kanssa.Eli ku olen hommaamassa tossa Spyball hälärin tohon silmäterään yleisjohtosarjalla. Mites ton asennus onnistuu, ite ainasikin oon kohtuu tumpelo sähköasennuksissa. Oliskos PK seudulla firmaa joka tekee tollasen homman kohtuu hinnalla ja hyvin?