Hannu59
New member
SS1600K ja pari SS1000 on takana ja selvä tietoisuus siitä, että minulle riittää vuorokausi kerrallaan, koska sen pystyn tekemään järjissäni ja zombiena en ala ajamaan.
Eli seuraava kokeilu olisi sitten SS2000K ja vieläpä Suomessa.
Aikataulu menee tiukalle, alustavan reitin suunnittelin seuraavasti: Ii - Kolari - Sodankylä - Kemijärvi - Kuusamo - Kajaani - Kuopio - Mikkeli - Mäntsälä - Tampere - Alavus - Ylivieska - Liminka.
Toisin kuin tonnisissa, tuossa ei näyttäisi ehtivän nukkumaan 1 - 2 tuntia jos siltä tuntuu, vaan se on sitten ajamista lyhyin tauoin.
Onkos vinkkejä siitä, mitä nuo 400 km lisää vuorokaudessa tuovat homman suunnittelemiseen ja toteuttamiseen?
Reittivihjeet ovat myös tervetulleita. Maisemia tässä ei voi enää hakea, vaan hyviä teitä ja suuria nopeusrajoituksia.
Vaihtoehtoinen reittikin tuli mieleen: jätetään kartta kotiin, cruiseen asetus 120 ja ajetaan Haaparanta - Tukholma - Haaparanta kahdella välitankkauksella.
Eli seuraava kokeilu olisi sitten SS2000K ja vieläpä Suomessa.
Aikataulu menee tiukalle, alustavan reitin suunnittelin seuraavasti: Ii - Kolari - Sodankylä - Kemijärvi - Kuusamo - Kajaani - Kuopio - Mikkeli - Mäntsälä - Tampere - Alavus - Ylivieska - Liminka.
Toisin kuin tonnisissa, tuossa ei näyttäisi ehtivän nukkumaan 1 - 2 tuntia jos siltä tuntuu, vaan se on sitten ajamista lyhyin tauoin.
Onkos vinkkejä siitä, mitä nuo 400 km lisää vuorokaudessa tuovat homman suunnittelemiseen ja toteuttamiseen?
Reittivihjeet ovat myös tervetulleita. Maisemia tässä ei voi enää hakea, vaan hyviä teitä ja suuria nopeusrajoituksia.
Vaihtoehtoinen reittikin tuli mieleen: jätetään kartta kotiin, cruiseen asetus 120 ja ajetaan Haaparanta - Tukholma - Haaparanta kahdella välitankkauksella.