• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SS800FF

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja verner
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omia fiiliksiä ko pyörästä:

Itse ostin ekan Ducatini huhtikuussa elikkäs just kyseisen pyörän keltaisena versiona. Samaan pakettin ohjelmoitiin boksi ja termignonin alaputket kiinni 1000km jälkeen...wau!
smile_org.gif

Hitto mitkä soundit! Ero alkup putkiin on huima äänien osalta.
Tehon osalta en osaa sanoa, joku veikkaili 5-8% nousua.
Vääntöä laitettiin koko kierrosalueelle lisää.
Ens kaudella vois käydä 10tkm huollon jälkeen penkittään, nii näkis eron.

Musta tuli Ducatisti kerta iskulla. Tampereen mukulakivillä, ei kiva, tuntuu kuin hampaat tippuis suusta:) mutta mutkateillä se menee kuin kiskoilla, kuten kaikki ducatit.

L_J on oikeassa tuon MAINT -merkin sammuttamisen suhteen.

Pari kertaa olen myös 2 ja 3 vaihteella lähtenyt paikaltaan liikkeelle... ei se hyvää tee mut lähti kuitenkin:)

Itse yllätyin myös startista, kun sitä tarvinnut kuin kerran painaa. Ns puoliautomaatti;) kaverin -03 620 tuota startti ominaisuutta ei ole. En tiedä onko se sitten kaikissa Ducatin -04 malleissa?

1 "vika" tehtaalta tuli mukana...maajohto ei ollut kunnolla kiinni joten pari kertaa sai ihmetellä et mis vika kun ei starttaa...siis johtohan ei ollut löysällä. Se oli kyl tiukasti kiinni, se vaan ei ollut vitun tiukasti kiinni:)

Jos joku luki TM:n 1000 twinien arvostelut niin samoja fiiliksiä kokee myös 800:lla. Tosin en ymmärtänyt niitä miinus pisteiden perusteluja;)

No sori, oli vähän...väsy

Sä alat olla surkee jopa mun standardeillani, rahotukseen toi pyörä ennenkuin amnestykin puuttuu tähän!
Mitäköhän hyötyä mulle olis ollu krapulaisesta Kawa-friikistä? "Se on kuin rahaa panis pankkiin, ko nuari miäs nukkuu," joten säästä sä vaan siihen omaan rahotuksees
biggrin.gif

Täällä näyttää olevan paljon juttua 750 Supersporteista, mutta onko kellään ensikäden tietoa ja kokemusta SS800-mallista? Lienee hiukan harvinaisempi. Runko ja enimmät osat kaiketi ovat samat, kuin muissakin SS-pyörissä, mutta entäs alusta ja moottori? Verrattuna vaikkapa tuohon pienempään 750.

Mitähän tuollaisia katsellessa pitäisi ottaa huomioon? Onko SS-sarjassa mitään vaiettua "ominaisuutta", josta pitäisi olla tietoinen? Nyt on tarkastelussa 04-malli. 2003 taisi tulla ensimmäinen 800cc?

Entäs miksi ihmeessä vaihtaisi pirun hyvän sport touringin karuun italialaiseen?
biggrin.gif
No taidan minäkin pistää lusikkani soppaan.

Alustasta ja vaihdelaatikossa poijaat jo kertoilikin.
Moottori on selvästi lähempänä 900 kuin 750:
Tässä 800 mörkön käppyrät

Sitten vastaus viimeiseen kysymykseen:
Moottoripyörästä voi pitää, mutta Ducatiin  
inlove.gif

Back