ST 2 Monsteriksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hornet66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hornet66

New member
Hyvin on saanu muutettua st2 --} "monsteriksi"
062802jumpie_prv.gif

http://www.kilburn.nl/frankenmonster/index.html

Aika lailla on jaksettu vääntää *hatunnostohymiö*

Tuossa onkin jo korjattu se muiden monsterien 'pieni' suunnitteluvika.. on saatu sopivan kokonen bensatankki sen 'näyteastian' tilalle
biggrin.gif

On muuten fiksusti laitettu tuossa ne takavilkut
cool.gif

Hieno projekti ja vieläpä onnistunut kokonaisuus. Minä olen miettinyt vähän vastaavaanlaista projektia Multistradasta Hypermotardiin.

Hieno on, tosin etulamppu saisi melkein olla pyöreä. Kuka tekee samanlaisen Suomessa?

Hieno projekti ja vieläpä onnistunut kokonaisuus.
Njaah, onhan se onnistunut, ainakin bling-bling -mielessä. Onhan siinä ollut tekemistä ja varmaan tuonut tekemisen iloa, ja onhan tuo tavallaan aika hiano, mutta miten sitten lie tuon ajettavuuden kanssa, varsinkin kun tietää ST2/4 mallin ajo-ominaisuudet. Sehän ei ole mikään maailman inspiroivin laite kadunkulmien ja tiukkojen mutkien nuolemiseen. Tosin eiköhän tuo ihan kohtuudella toimi roadsterina.

sanoi:
Minä olen miettinyt vähän vastaavaanlaista projektia Multistradasta Hypermotardiin.
Joo, muakin kiinnostais enemmän semmoinen MTS-pohjainen projekti. Enemmän ketteryyttä ja hupia, vähemmän bling blingiä, kuten esim. tässä, Ducati Scrambler.
Tommonen miellyttäis jo enemmän. Less bling, more grin. Itse asiassa tahtoo tommosen. Joko itse tehtynä tai ostettuna, tommoisena tai Ducati Kämnan tekeleen tyyliin. Noh, joskus kunhan on enempi aikaa ja hyhnää moiseen.

Muuten hiano, mutta toi etulamppu on hirvee.

Itse olisin laittanu pyöreän kromatun/mustan/punaisen.

Back