• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Startin vapaakytkin.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lario
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mie lähen etsimään kadonnutta öljynpainetta...:itkupilli:

Joko pumpun ylipaineventtiili on jumittunut auki, öljynsuodatin päästää osan paineesta ohi, kampuran öljytulppa irronnut tai pumppu rikki. Tai sitten jotain muuta..
Kokeile syöttää öljyä lauhduttajan letkusta pumpulle päin. Joskus kai käynyt niinkin, että pumppu tyhjä ja ei ala nostamaan ilman täyttöä.
 
Oon juonut pari isoa, mutta siinä vaiheessa tulee parhaat ideat.
Ilmaaminen onnistuu takuulla, kun kaadat 4 litraa lisää öljyä.
Sitten tiputtelet pinnan sopivaksi :D

Öljynpaineen merkkivalo sammui ja syttyi hetken päästä, kun lopetti starttauksen.
Testataan uudestaan, kun saadaan Delvacin määrää vähennettyä...

Nyt on aika helpottunut olo.
Seuraavaksi on vuorossa road test, mutta ennen sitä pitää käydä töissä.
 
Öljynpaineen merkkivalo sammui ja syttyi hetken päästä, kun lopetti starttauksen.
Testataan uudestaan, kun saadaan Delvacin määrää vähennettyä...

Nyt on aika helpottunut olo.
Seuraavaksi on vuorossa road test, mutta ennen sitä pitää käydä töissä.

Miten road test?

Jos parani, niin miksi? Aina hyvä kysymys :D
 
Miten road test?

Jos parani, niin miksi? Aina hyvä kysymys :D

Otetaan helpotusta takaisin päin.
Olen iltapäivän kasannut rätkää ja kun joku sivukatteen kumimutteri alkaa temppuamaan ja muutenkin tuntuu siltä, että ko. Italialainen rätkä olisi tarvinnut sekä manauksen, että kirkon herran siunauksen.
Sen verran sillä tuntuu olevan kaikkia vastaan ja se tulee esille niin joka käänteessä.

Jos olisi ensimmäinen Italialainen moottoripyörä, niin olisi samalla viimeinen...
 
Joo, road test tekemättä.

Kusilaituhommia, kun alakatetta ei ole tehty lämmönkestäväksi, mutta se on silti laitettu parin sentin päähän pakoputkesta...
Joten nyt se sitten muuttui yhdestä palasta moneksi palaksi.
 
Back
Ylös