• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Stein dinse

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GAMMA500
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GAMMA500

New member
Kuinkas nopsaan he ovat yleensä vastailleet kyselyihin? Itse kysyin tiistaina tai keskiviikkona heidän sivujensa palauteosan kautta ja vielä ei ole kuulunut mitään
sad_orig.gif
Täytyisiköhän alkaa värkkäämään uutta mailia vai onkohan tilanne hallinnassa

Tuntunut vähän vaihtelevan tuo vastausnopeus.. Muutamia tiedusteluita olen tehnyt ja vastausaika on vaihdellut päivästä reiluun viikkoon. Sama homma tuntuu olevan tilaustenkin kanssa. Tilausvahvistus tulee kyllä heti, mutta jos tuotetta ei ole hyllyssä, niin ehdotuksia jatkotoimenpiteiksi saa kyllä odotella hetken aikaa. Ilmottavat usein vasta sitten, kun kaikki tavarat paketista on valmiina lähtöön.

Kannattaa soittaa sinne. Puhuvat englantia ja ovat avuliaita. Olen saanut kamat muvasti yleensä n. viikossa.

Pistin nyt suunnillen samansisältöisen mailina osien kuvien kera, aiempi oli jonkun palautelomakkeen kautta otettu yhteydenotto. Täytyy vain vissiin odotella, kun ei tuo englanti taivu suussa sitäkään vähää mitä paperilla
blush.gif

Johan on tavallinen putka, vieläkään ei ole tullut mitään vastausta hinnoista eikä saatavuudesta. Saavat pian tunkea ne osat
033102ass_1_prv.gif

Nyt tuli jonkunlaista vastausta sieltä, ihmettelen kuin stat-kohdassa on An So, An, An Tw, An Ft. Ne vissiin tarkoittaa varastotilannetta tai jotain mutta kuinka niitä pitää tulkita
omg.gif

Nyt tuli jonkunlaista vastausta sieltä, ihmettelen kuin stat-kohdassa on An So, An, An Tw, An Ft. Ne vissiin tarkoittaa varastotilannetta tai jotain mutta kuinka niitä pitää tulkita
omg.gif
Jep, tarkoittavat varasto- ja tilausvahvistustilannetta. Osat joissa on "An" he pystyvät suoraan toimittamaan. Jos "An Ft", niin osa on tilapäisesti omasta varastosta loppu. Ovat silti etsineet / tilanneet vastaavaa lisää. Hassuin on "An So", joista joudut erikseen lähettämään vahvistuksen. Nämä osat eivät kuulu varastoitaviin, vaan hekin tilaavat ne omalta toimittajalta vasta kun asiakas vahvistaa tilauksensa. Tuonlaisten osalta voit valita jälkitoimituksen tai sitten odottaa muiden osien kanssa, kunnes nuo "So" kamatkin ovat tulleet Stein Dinselle. "An Tw" on mulle outo, epäilen ettei osaa ole enää saatavana, mutta parempi kysyä Dinseltä.

Niillä on hassuja rutiineja, mutta ovat toimittajina olleet ihan luotettavia. Eniten ärsyttää yleinen (saksalainen) väliinpitämättömyydentunne nettikauppatouhuissa. Asiakaspalvelu on huonossa hoidossa, mitä kai nettikauppaan menemisellä tavoittelevatkin - etäisyyttä asiakkaaseen ja vähäisiä investointeja itse kaupantekoon. Pitää vaan tilata koodilla sitä mitä löytyy. Turha kysellä suosituksia, vaihtoehto-osia jne.
confused_orig.gif

Juu, kyllä sakemannit on näköjään pudonneet lopullisesti täsmällisyyden kelkasta - ainakin nettikaupoissa. Tilailin tuossa pari kuukautta sitten kasan osia, osa erikoistilaustavaraa. Jossain vaiheessa tuli ilmoitus, että osa tilaamistani osista on saapunut ja olin ymmärtävinäni, että halutessani saan erillistoimituksena heti ne saapuneet osat. Pyörä kun on levällään tallissa, joten kaikki osat vie projektia eteenpäin.. Vastailin postiin ja pyysin toimittamaan osat - sen jälkeen ei oo koko firmasta kuulunut mitään...
Noh, kyllähän ne osat sieltä varmaan tulee, kun koko paketti on kasassa, mutta pistää kyllä vituittamaan tuommonen asiakaspalveluhenki.

Olikos Vincent kyseessä tämä Stein-Dinse? Meinaan siellä olivat kämmäilleet sähköpostin kanssa. Roskapostisuodatin ahkeralla päällä ja soitin aikanaan kärmeissäni selvittääkseni aiheen. Ainakin sellainen hemmo kuin Deny Havemann puhuu englantia ihan sujuvasti ja setvii juttuja (jotka itse toki ensin kämmää).
mad.gif

Olikos Vincent kyseessä tämä Stein-Dinse? Meinaan siellä olivat kämmäilleet sähköpostin kanssa. Roskapostisuodatin ahkeralla päällä ja soitin aikanaan kärmeissäni selvittääkseni aiheen. Ainakin sellainen hemmo kuin Deny Havemann puhuu englantia ihan sujuvasti ja setvii juttuja (jotka itse toki ensin kämmää).
mad.gif
Juu, stein-dinse nimenomaan. Osien Suomeen saamisesta ei ole edelleenkään mitään tietoa. Lähettävät saman vastauksen yritinpä sitten saada jo saapuneita osia lähtemään tähän suuntaan, tai vain kysellä osien kohtaloa ja mahdollista aikataulua. Sapettaa, kun pyörä on levällää tallissa...
veryangry.gif

Noh, onneksi on toinen peli jo liikenteessä.

Aikaisemmin ovat ainakin vaatineet vahvistuksen tilauksesta vielä faksilla (ne muutamat kerrat, kun olen tuolta nikaleita ostellut).

Saitkos tavarat tuolta steindinseltä?Ajattelin itse nyt tilata sieltä korjaamokirjan omaan monsteriini, ostetaan myös jos jollakulla sattuu olemaa. Paljonkos velottavat rahdista?
thumbs-up.gif

Back