Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
All swap. Air/Oil is Air /Oil be it 600, 750 or 1200 Bandit, 600, 750 or 1100 Katana, or 750 or 1100 GSXR.
Tähän maailman aikaan moottoripyörän virittäminen on huonosti kannattavaa touhua. Etenkin pienemmän ja vanhemman pyörän, jolla on isompia rinnakkaismalleja.
Melkein fiksuin ratkaisu on myydä ja ostaa mallisarjan isompi, jos malli muuten miellyttää. Moottori, keula ja takaiskari maksaa purkamolla vähintään saman kuin koko pyörä. Sitten jos aletaan race-osia laittamaan vanhaan, hintä nousee entisestään.

Arvaa tiedänkö tämän kokemuksesta?
Mutta jos aloittaja haluaa, niin neuvotaan. Tehdään tiukka Suzuki.
Gikserin keulalla, ja aftermarket iskarilla on alusta ja jarrut aika lailla päivitetty. Teräspunosletkut vielä.
Jostain RR-kirppikseltä voi myös joskus löytyä jonkun uudemman mallin vakiotakaiskaria hyvinkin edullisesti.
Tämmönen löyty
http://www.dragtimes.com/Suzuki-GSX-Timeslip-19203.html
Oisko siitä nokka-akselit? Rapiat satkun maksaa, kun tulee vielä tullit päälle.
https://www.ebay.com/itm/Suzuki-750...ash=item5d72981b0f:g:lPEAAOSwr81UNbhy&vxp=mtr
Noiden lisäksi siivu pois kannesta, kattoo pakoputkesta mahdolliset tukkeet pois. Välitykset kuntoon ja uus ilmafilsu.
Ehkä vielä pikakaasu, jos nykyinen on liian pitkä.
Sittenhän se jo hymyilyttä sen verran, mitä pikkurahalla viittii virittää
Sit enää alusta ja jarrut kondikseen. Sekä tietysti renkaat.