• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sulakkeen asennus Tomtomin sähköpiuhaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ttuttu

MotOrg ry
MotOrg ry
Sulakkeen asennus Tomtomin sähköpiuhaan?

Moi. Olen ottamassa sähköä suoraan akusta naville, niin sulakehan siihen pitää saada väliin. Miten moinen.....? Onko olemassa piuha-sulake-piuha settiä, joka sitten laitetaan joko plus- tai miinus puolen piuhan ja akunväliin vai miten homma pitäisi hoitaa? Kyse on Busaan tulevasta navista.

Ei varmaan ole mitää hirveesti väliä, joku lattasulaketyyppinen, vesitiivis = hyvä, johdonpätkät = hyvä, ledi = kiva. Asennetaan mahdollisimman lähelle akkua, plusnapaan (punainen, sieltä sähköä otetaan), miinus on maa.

Ei varmaan ole mitää hirveesti väliä, joku lattasulaketyyppinen, vesitiivis = hyvä, johdonpätkät = hyvä, ledi = kiva. Asennetaan mahdollisimman lähelle akkua, plusnapaan (punainen, sieltä sähköä otetaan), miinus on maa.

Kiitos! Kerrankin selkeä neuvo! :jippikaijee:

Itse olen aina laittanut vesitiiviin sulakkeen niin ei ehkä tule niin herkästi sähköhäiriöitä kosteudesta (näin ajattelen mutta faktaa ei ole) lisäksi olen käyttänyt piuhojen yhdistämisessä kutistesukkaa liitoskohdan päällä

Tuus käymään niin rakennetaan sulle systeemi, mulla on noita sulakepesiä ylimääräisenä.

Back