• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sulhanen sisälle??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tove

New member
Olen tässä vakaasti harkinnut pyörän tuomista sisälle talveksi, ja kiinnostais tietää, josko jollakin olis kokemusta kertoa, tuleeko asuntoon pahatkin hajuhaitat? Entä onko ilmennyt muita ongelmia? Esim. kotivakuutuksen suhteen...?

Tottakai prätkä pitää viedä sisälle talveks
cool.gif
Ei se kyllä pahemmin dunkkaa, jos otat gasot veke ja annat haihtua päivän korkki auki pihalla
tounge.gif
ja sit tietysti peset sen jollain woimakkaalla liuottimella
tounge.gif

Jep,eli tankki tyhjäksi ja joku tuppo putken päähän,kuulemma ei haise niin "selvästi" kämpässä.Mutta siihen hajuunkin tottuu muutamassa päivässä,näin olen kuullut sanottavan..Taitaa olla mullakin edessä tämä vaihtoehto ensi talvena,mikäli en löydä muuta paikkaa mopolle..
confused_orig.gif

Ja se on huomattavasti helpompi myydä ku voi sanoo että
tätä yksilöö on pidetty kuin perheen jäsentä.Ja lätkästä
vaikka kuva siinä kehiin säilytys tiloista,että kato vaikka
biggrin.gif

Ja onha niit sit jotain sisäkäyttöön tarkotettuja vunderbaumeja, jos vähän tuoksahtaa.
Voi ku mäkin saisin raijattua pyörän sisälle ni sehän ois ihan ehdoton vaihtoehto.
062802jumpie_prv.gif

Mitähä muija sanois kun mopo tönöttäis tossa joku kerta kun hän töistä tulee. Kuitenkin kämppäki vaan ruhtinaalliset 26 neliöö mut kyllä nyt yks mopo mahtuu vielä
inlove.gif

Bensaletkut ja kaasarin tiivisteet kovettuu ilman bensoja aika tehokkaasti.. Siihen kannattaa varautua keväällä. Itse säilytin pari talvea pyörää olkkarissa tankki ja kaasarit irti. Pressun alta ei pahempia hajuhaittoja tullut.

Jaha, lapset ei lue muita motoristisivuja. Jospa setä sitten vastaa:)
wink.gif

On monenlaisia parisuhteita. Yhden naisosapuoli minulle viime messuilla kertoi, että siihen saakka meni hyvin, ku miehen kahdentoista mopon osat ei vielä ollu matkanneet kirjahyllyyn. Ihan hyvä nainen.

On monta syytä pitää poikamiesboksia. Yks parhaista on, ettei mopo häiritse naista, eikä aiheuta mustasukkaisuutta.

Oma mopo olohuoneessa on monen onnen tekijän summa. Heräteimpulssi voi aina johtaa siihen, että just ny tsekkaan, tartteeks ilmanputsari uusia, tai vaihtasko jarrunesteet, oliko niitä paloja vielä riittävästi, jne. On siis toinenkin syy nousta sohvalta, ku kaljan haku.

Talvi voi olla onnellista, kriisitöntä aikaa. On kuullemma (Esson baarin tarinoissa) myös naisia, jotka kokeet mopot huonekaluina.

Kämppä on paloeristetty alue, osasto. Kuka sanoo, ettei sielä voi pitää mopoa. Tuskin paloviranomainen…

Jos jotain tuoksua tulee, sitä ei hakkaa, ku ehkä Opium tai Chanel 5 –jos asetelma on niille muuten edullinen
smile_org.gif
biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif

Poikamiehenä ollessa mulla oli mopo olohuoneessa,killotettuna ja pestynä oli kivaa katteltavaa talvi-iltoina
biggrin.gif
Myös naisimmeiset olivat lääpällään ku mun luo jatkoille mentiin
inlove.gif

Prätkä Flipperi Jukeboxi Biljardipöytä ja riittävä määrä erilaisia alkoholijuomia pitäisi kuulua jokaisen asunnon wakio warusteisiin...

..sitä lakia odotellessa saa mopotti paleltua pakkasessa tämänkin talven.
tounge.gif

Aiheeseen ehkä vähän liittyen - hyvin usein jo olen kertonut tämän olleen ainoan vaimoani huvittaneen prätkävitsin: ne kundit, jotka ovat säilyttäneet prätkäänsä olohuoneessaan, ovat poikkeuksetta ihmetelleet, miten se kerää pölyä niin että lähes viikottain on pitänyt sitä puunata...

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Jos huumori ei avaudu, niin resepti on selvä: kymmenen vuotta lisää parisuhdetta naisen kanssa!

Joo toi PITÄÄ paikkansa,kromiosista tuli pölyt pyyhittyä tarpeen vaatiessa(eli päivittäin)kirjahyllystä ei koskaan
biggrin.gif

Kuvat kertovat enemmän kuin 1000 sanaa......
Trumppa.JPG

(Rivitalokaksio 46,5 neliöö , ja hyvin mahduttiin olemaan........
ghostface.gif

Näin meillä vähän aikaa keväällä -05.  
tounge.gif

Talveksi on onneksi tiedossa hieman isompi säilytyspaikka ja vieläpä lämmin sellainen.  
smile_org.gif

normal_1000%20K4.jpg

IMG_0104.jpg

Talvi -03-04

Tankin ku tyhjentää, niin eipä se säilytys kämpillä ole ongelma.

Suurin ongelmahan asiassa on se, että talvesta tulee toooosi pitkä, kun mopedia kahtelee pakosta joka päivä..
omg.gif

Nykykämppä toisessa kerroksessa ilman isoa hissiä, niin eipä pääse mopo lämpimään..

On porukalla oikee asenne pyöriin, jos mamma rupee natisemaan kun pyörä on olkkarissa niin...
laitetaanko mamma sitten pihalle?
inlove.gif

tounge.gif
Täytyy heti yrittää jos sopii ovista sisälle. On toi uusi laminaattikin niin ei renkaat likaannu.

Back