Sumomoto Center Stand / Vastaavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gukkuu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Gukkuu

Kipinä
Moro! Onkos kellään kokemuksia tälläisistä varikkopukeista kuin Sumomoton Center stand. Itse tuota kuolannut kun sattumalta löytyi youtubesta video, olisi todella kätevä omaan talliin ja saisi pyörän ilmaan talveksi. Ainoa miinus on, että ei ole Kawasaki Z 2004 sopivia palikoita, että kävisi suoraan mutta valmistajan mukaan pienellä modificoinnilla saisi käymään.

http://www.eurobiker.fi/varaosat-ta...umomoto-liikuteltava-race-jalusta-p-9892.html

En nyt enään löytänyt samaa videota kun aikaisemmin katselin, mutta tässä on identtinen:
http://www.youtube.com/watch?v=fJl92w53zug

Onko kellään tuollaista? Taikka jotain vastaavaa jolla saisi koko pyörän ilmaan talveksi, ei ole oikein mahdollisuutta tuolla tallissa alkaa liinoilla vetelemään katosta roikkumaan :)

Eikö kenelläkään ole tosiaan jotain tee se itse kikkoja laittaa pyörää ilmaan, vai hävisikö topicki jonnekkin jo.

No onhan noita :)
Juuri tein itse pyörääni vastaavanlaisen nostimen ku mitä Abba-stand on. Tuli vaan vähän tukevampi laitos.

Ei ihan jokaisen lenkin jälkeen viitti käyttää mutta nätisti toimii kun remppaa tekee. Pyörä pysyy tukevasti ilmassa ja saa etupäänkin nostettua helposti ilmaan laittamalla vaikka pari laudanpätkää alkukäyrän alle.

Suunnittelin vielä nostimen sillai et nostaa takahäkin kiinnikeistä joten saan otettua koko takasvingin pois ja rasvattua tarvittavat laakerit.

Kyllä tuollainen abbakin kävisi ihan hyvin, juurikin tarvitsisi, että pyörän saisi kokonaan irti maasta. Talveksikkin saisi iskarit lepäämään. Pitääköhän tässä alkaa itsekkin rakentelemaan :)

Kyllä tuollainen abbakin kävisi ihan hyvin, juurikin tarvitsisi, että pyörän saisi kokonaan irti maasta. Talveksikkin saisi iskarit lepäämään. Pitääköhän tässä alkaa itsekkin rakentelemaan :)

Jos on hitsit ja saat putkea pätkittyä niin tollanen abba-mallisen materiaalit on jotain 20-30€ luokkaa. Googlesta löytyy aika paljon kuvia ite tehdyistä viritelmistä ja voin jakaa oman mallini jos kiinnostaa. Nyt ei oo heti laittaa kuvia ja mittoja

Jos viitsit jakaa omasta mallistasi esim tietoja niin kiinnostaisi kovasti. Hitsiä ei ole, mutta kyllä kaveri piiristä löytyy ja rälläkät yms pysyy käsissä kyllä. Laitan vaikkapa vielä perään yksityisviestiä tulemaan.

Back