• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suomennos helppiä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sämby
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sämby

New member
Mitähän tässä yritetään kertoo? Ei ihan kokonaan oma kielipää riitä.
Our phone line - 122376578987- is interrupting our broadband
service which we need for all orders/production so if you"re not getting an answer this is why.
We have contacted BT and are expecting an engineer in mid-2010.
omg.gif

Kiitos

Meidän puhelinnumero on: 122376578987, joka häiritsee meidän laajakaistayhteyttä, jota tarvitsemme tilausten/tuotannon takia. Eli jos et saa yhteyttä, tämä on syynä.

Olemme olleet yhteydessä puhelinyhtiöön, ja odotamme korjausta asiaan 2010 puolivälissä.

--

Kuulostaa paskapuheelta.

Mitähän tässä yritetään kertoo? Ei ihan kokonaan oma kielipää riitä.
Our phone line - 122376578987- is interrupting our broadband
service which we need for all orders/production so if you"re not getting an answer this is why.
We have contacted BT and are expecting an engineer in mid-2010.    
omg.gif

Kiitos
Asutko Englannissa ja olet ottanut laajakaistan British Telecomin puhelinliittymään ja unohtanut laittaa sellaisen suodattimen piuhaan, jolloin laajakaista katkeaa kun joku soittaa? Jos et, niin huijausta...

Teksti on suoraan swingarm.com etusivulta.
Alkuun vastailivat s.postiin ja sittenkun tilaus piti vahvistaa, meni homma aivan mykäksi.

En tiiä, ihme hommalta kyllä vaikuttaa...
Ja toi viimenen lause, että homma alkaa purkeentuun vasta 2010..
nixweiss.gif

Ethän ole rahaa vielä siirtänyt? Jos et niin kaikki hyvin, muuten kannattaa rientää rikosilmoitusta tekemään.

British Telecomin asiakaspalvelu oli ainakin joku vuosi sitten pöyristyttävän surkeaa, kuulemma, ja tuo lienee sarkasmia jonka britit ymmärtävät, mutta ulkomaalaiset eivät.

Luultavasti homma ei vain pelitä heidän toivomallaan tavalla, mutta ovat sinänsä oikealla asialla.

Tämä siis pika-arvaus asiaa enempää ehtimättä nyt tutkia.

Yhdellä tutulla on Ranskassa sama ongelma: kun joku soittaa lankaan ja siihen vastataan, katkeaa firman laajakaista. Että ei välttämättä paskapuhetta. Ovat kuulemma yrittäneet korjauttaakin tuota. Olin kerran itse käymässä, ja niin kävi, itse olin ollut aika skeptinen kun tuon eka kerran kuulin.

Back