No, periaatteessa voisi olla jopa nopeampi kulkea Ruotsin kautta.
Mä en ymmärrä miten se voisi olla nopeampi.
No, älä ymmärrä sitten...
Ei vaiskaan, annas kun koitan vähän selittää.
Eli, aamulaivalla Tukholmaan, siis siten, että on Tukholmassa illalla. Siitä hurjana eteläiseen Ruotsiin ja muistaakseni Trelleborgista yli Sassnitziin. Laiva on aamulla joskus kuuden jälkeen Saksassa. Eli nyt ollaan vuorokaudessa päästy Saksan pohjois osaan. Ja siitä sitten niin kovaa Wieniin, kuin XX:llä pääsee, niin varmasti on seuraavana aamuna perillä.
Ja kyllä vaan, on kova reissu, mutta niin on kahdessa päivässä Via Baltican kautta ajaminenkin...
Godfather ja rantatuoli lähtee Stadista lauantaiaamulla reissuun. Rantatuoli ajaa Via Balticaa Varsovaan, nukkuu yönsä, ja ajaa sunnuntaina Wieniin ollen perillä klo 22.00
Godfather menee lautalla Tukholmaan ja on siellä lauantai-iltana. Sitten se ajaa yöllä 650km Trelleborgiin, menee pari tuntia lautalla Saksaan ja siitä Wieniin. Matkaa on n. 1200km.
Perillä Godfather ajattelee olevansa maanantaiaamuna. Onko hän nopeampi kuin rantatuoli, joka oli perillä sunnuntai-iltana? Ja on vielä nukkunutkin pari yötä.
Eli en edelleenkään ymmärrä matematiikkaasi, mutta eipä mun tarvitsekkaan. Olisishan toi hauska ottaa kisana, mä lähtisin kyllä via Balticalle.