Suosittele autokoulua Hyvinkäältä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puuwe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

puuwe

R.I.P.
Ajatuksissa olisi ajaa A ja C kortit tänä vuonna. Käytännön järjestelyiden paras suorituspaikka olisi Hyvinkää. En kuitenkaan tiedä yhtään mitään kyseisen paikkakunnan autokoulusta joten kaipaisin kokemuksia/vinkkejä asiasta.

Lähinnä kiinnostaa hinta-laatusuhde, kalusto, opettajien ammattitaito/asenne.

Hei.. Ite ajoin Hyvinkään ajo-opistolla... on sinä s-marketista vanhalle kirkolle päin.

Ajoin siis A- kortin viimekeväänä. Opetus oli mielestäni jees, näin B kortin omaavana ei tarvinnut niin paljoa opetella. Opetus liikenteessä oli rauhallista ja asiantuntevaa. A-korttiin ajotunteja oli mielestäni vähän, ite jouduin ottamaan pari lisää, reputettuani ekan inssin jo käsittelykokeessa. Kun menet autokouluun, niin ota mielummin vähä enemmän ajotunteja/käsittelytunteja jotta varmasti inssi menee läpi. Mullakin meni toisella kerralla puhtaasti läpi.

Hinta oli, mitä silloin kyselin, niin ehkä kympillä tai parilla halvempi kuin muissa kouluissa. Kysyin jopa Mäntsälästä ja Jäkestä asti.

Tsemiä!

Ajo-opistoa voin minäkin suositella. Viime keväänä ajoin A:n siellä. Asiantuntevaa ja jotenkin mieleenpainuvaa opetusta, varsinkin tuolla Erosen Avella.

Mulle opetti se nainen...Sanna Kemppainen. Tykkäsin ku puhu samaa murretta kun minä...

Näistä kolmesta tuo Ajo-opisto. Saa pelkkiä kehuja niiltä, jotka on siellä korttinsa ajaneet.

Alfa voi tietysti kehua itse itseään, mutta siinä kyllä omakehu haisee. En sano tässä palautteita, joita olen kuullut ko. paikasta etten joudu rosikseen.
smile_org.gif

Tuosta kolmannesta ei ole tietoa.

Ajo.opistolla oli myös tosi joustavat noi ajotuntien ajat. Yhteine aika löytyi, vaikka sitä aluksi etsittiin kissojen ja koirien kanssa. Itsellä aikaisin aika oli klo 7 ja myöhäisin taisi olla joskus kahdeksan aikaan illalla. Talo tarjosi myös energiajuomaa et jaksaa. Opettajat myös ajeli ja nautiskeli mopolla ajosta perässä. Ei muuta ku oppiin vain....

Ajo-opistolle pointsit täältäkin. Valintakriteereinä sillon joskus oli, että äijäin (tai naisen) on parasta itekkin istua mopon päällä, eikä huudella autosta..Tiedä miten tänä päivänä Hyvinkäällä mutta taisi olla yksi harvoista, ellei ainut paikka jossa ope ajoi itekkin. Ja tykkäsin kovasti tyylistä opettaa + meni läpikin sen ihmeemmittä. Alfasta: ajoin siellä BC kortin ja siitä ei sen enempää..

Back