• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Superduke R tail tidy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wille
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

wille

New member
Joku varmaan on siistinyt ärrä duken perän. Hyviä vinkkejä telineistä otetaan vastaan. Olisi kiva jos alkuperäiset vilkut kävisivät.

Itse olen katsellut Rizoman telinettä vähän sillä silmällä. Siihen saattaisi jopa alkuperäiset vilkutkin saada.
206_2.jpg

itellä on just tuo rizoman teline perus-dukessa kiinni. Hyvä siinä mielessä, että kilpikulma on säädettävissä ihan portaattomasti oman mielen mukaan.

alkaa polttelemaan tuo ärrämalli tavan superduken tilalle. Yritin selailla topikkeja mutten löytänyt mistään juttua josko tuohon ärrään saisi kaksipaikkaisen istuimen kuinka helposti fiksailtua. Vai päivitänkö laitteen vaan suosiolla uuteen ei ärrään kun ei kuitenkaan aina saa yksin lähteä liikenteeseen...

Ostat eBaysta R-mallin sivupaneelit ja laitat välirahalla vanhaan tehorännin ja ohjausyksikön.

Noita standardiperiä saattaa olla myynnissä R-conversion kitin omistajilla, täälläkin ainakin yksi sellainen taitaa pyöriä(modifikaatiot-säie).

Itseäkin on hieman jäänyt harmittamaan, etten aikanaan laittanut sitä ärräversiota suoraan, mutta toisaalta siinä säästi pitkän pennin ja järjellä kun ajattelee niin enpä olisi niitä lisäominaisuuksia tarvinnut mihinkään. Siihen ärrään kun on lähes pakko sitten ostaa ne akran vaimentimet, eli seo tonni siihe päälle ja varmaan jotain muutakin viripalikkaa eli toinen tonni siihen päälle. Nettimotossa esim. on tasan yksi ärrä vissiin myynnissä Bike Worldissa ja se maksaa jotain melkein 16 muistaakseni. Itse en tuota rahaa rupea maksamaan ajetusta vanhasta mallista.

Vuoden parin päästä ehkä noita uudemman version ärriä vois olla ylivuotisena paremmin tarjolla. Näköjään pyynnit ajetuista ärristä keikkuvat tuolla rajalla, että sama ostaa se uusi, niin saapahan itse sen sitten rikkoa eikä tarvitse muiden virityksiä korjailla.
biggrin.gif

Back