• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

supermoto kypärä

excalibur22

New member
olis listalla seuraavaksi hankkia supermoto kypärä... eli sellanen crossikypärän tyylinen missä on visiiri.

kaipaan kokemuksia käyttäjiltä kenellä on sellanen härpäke päässään.

olis kiva myös tietää minkä merkkinen ja mitä maksoi

itse en ole nähnyt muita merkkejä kaupassa kun arai ja se maksaa vitusti

Ite varmaan ostan juuri tuo Airohin, joten ois kiva kuulla vähän kokemuksia.
Sitten näin Lappeenrannan kone-koskimiehessä jonkun Shoein vastaavanlaisen kypärän, mutta en löytäny sitä lainkaan Shoein kotisivuilta. Hinta siinä muistaakseni oli aika huima..
crazy.gif

Onkohan kukaan vastaavaa nähnyt?

Hmm, noissa kypärissä taitaa olla vähän sellainen juttu että rahalla saa turvallisuutta. Muutama kuukausi sitten Botniaringillä eräältä päristelijältä halkesi lipan yhteydessä kypärä mallia "halpa" ja kyseinen henkilö palkittiin aivotärähdyksellä. Itse olen kestotestannut noita kalliiksi haukuttuja Shoein kypäriä tässä viimeisen vuoden aikana ahkeramminkin, 3:s Z-One tuli juuri postissa. 2 kertaa olen päätäni asfalttiin hakannut nuo päässä ja molemmilla kerroilla pää on jäänyt entiselleen, kunnossa se ei ole koskaan ollut. Mitä enemmän noita kypäriä joutuu ostamaan hommansa tehneiden tilalle sen halvemmilta ne tuntuvat, ihme juttu.

Ai niin aiheeseen, se Shoein motokypärä on varmaan mallia V-Moto, alla linkki josta sellaisen kohtuuhintaan saapi, org-webshopissakin hinta ihan kohdallaan, toimitusajoista näin keskellä kesää en org-shopin osalta tiedä, mlol:sta olen aina saanut tilaukseni noin 5-9 työpäivässä.

http://www.mlol.de/html/v-moto.html

Back