• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Supermotoille oma osio

excalibur22

New member
olisko mahdollista saada tonne merkkikohtaiseen keskusteluun supermotoille oma osio?

ilmeisesti smotoilioita on tällä foorumilla jonkun verran ja olisi kiva saada kaikki samaan paikkaan! itse en vielä ole smoto kuski mutta tod.näköisesti talvella ostan jonkun moton

Eikös siellä enduro- osiossa ole jo enimmäkseen motojuttua, joten ei tarvitse muuta, kuin vaihtaa nimi. Ilmeisestikään ORGissa ei ole kovinkaan paljon enskamiehiä, tai he pähkäilevät juttujaan kurapyöräilijöiden sivuilla, joilla muuten on myöskin supermotomiehiä kirjoittelemassa.
nixweiss.gif

Ei minunkaan poistettu viestini pelkkää v**tuilua ollut. Asia on niin, että en minäkään mene Platinumin (konemusafoorumi) Audio Tech-osioon viestiketjuun jossa keskustellaan mikserin masterkytkimen kosketusherkyydestä kirjoittamaan 'mikä on mikseri?', sillä minä en ole DJ, joten asia ei minua koske, enkä omista mikseriä, joten asia ei minua kiinnosta.

Ihan asiaakin voisin kirjoittaa: kiitos, supermopo-osio olis ihan kiva, kun kerran meidänkin tallissa yksi kappaletta semmoisia seisoo.

Kannatan osion avaamista sillä lajihan nostaa kovasti päätään tällä hetkellä.

I'm in favour.

Omaa osiota kaipaan myös, nyt niitä juttuja joutuu hiukan arpomaan että mihin kirjoittais.

Ehkä sen vois niinkin tehdä, että nimetään tuo kurapyörät ja matkaenskat uudestaan; kurapyörät, matkaenskat ja supermotot. Mut taas toisaalta matkaenskat on ihan erilaisia kuin mitä kurapyörät ja supermotot.

I'm in favour.

Omaa osiota kaipaan myös, nyt niitä juttuja joutuu hiukan arpomaan että mihin kirjoittais.

Ehkä sen vois niinkin tehdä, että nimetään tuo kurapyörät ja matkaenskat uudestaan; kurapyörät, matkaenskat ja supermotot. Mut taas toisaalta matkaenskat on ihan erilaisia kuin mitä kurapyörät ja supermotot.
No ei ne nyt niin erilaisia oo... samoja juttuja voi tehä niilläki. Ja juttua tossa ryhmässä on niin vähä, et kannatan tätä ehdotusta.

nimim. matkaenduristi

Yeahyeah, oma osio sm-harrastajille, ja siis nimenomaan tältä foorumilta!
tounge.gif

Edit: Niin mun mielestä siis myös tuon matkaenska ja kurapyöräosion uudelleen nimeäminen riittää mainiosti, ei tartte perustaa erikseen omaa osiota. Taitaa olla melko hiljasta tuolla muutenkin.

Hyppyläpsyhymiöita x 1000!

Back