Suutaria vailla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Karkov

New member
Noniin, nytkun on kyselty jo kenkävalikoimat ja kenkämallit niin kysellään vielä, jos joku tietäisi hyvää suutaria pääkaupunkiseudun tai lähialueelta. Nahkahousuja ja takkeja oon jo käyttänyt ammattitaitoisella (orgin yhteistyökumppani) Anni-Ilonalla, mutta ikävä kyllä kengät ei onnistu, joten mihinpä viedä ajosaappaat korjattavaksi? (Täläkertaa ei tarvitsis muutakun ommella uudet velcro tarranauhat saappaan varsiin).

Noniin, nytkun on kyselty jo kenkävalikoimat ja kenkämallit niin kysellään vielä, jos joku tietäisi hyvää suutaria pääkaupunkiseudun tai lähialueelta. Nahkahousuja ja takkeja oon jo käyttänyt ammattitaitoisella (orgin yhteistyökumppani) Anni-Ilonalla, mutta ikävä kyllä kengät ei onnistu, joten mihinpä viedä ajosaappaat korjattavaksi? (Täläkertaa ei tarvitsis muutakun ommella uudet velcro tarranauhat saappaan varsiin).

Sellon suutari (?). En ole tosin kenkiä korjannut, mutta muutoin ollut nopeaa ja luotettavaa korjauspalvelua ao paikassa. :dunno:

Tammiston Cittarin suutari on mulle kenkiä korjaillut

Suosittelen Jakomäen suutaria Jakiksen ostarilla.
Tekee ihan naurettavaan hintaan hyvää työtä. Useammat ajosaappaat (ja muitakin kenkiä) tuolla remontoinut.

Suosittelen Jakomäen suutaria Jakiksen ostarilla.
Tekee ihan naurettavaan hintaan hyvää työtä. Useammat ajosaappaat (ja muitakin kenkiä) tuolla remontoinut.

Jep, alan mesta. Just oli crossisaappaat laitettavana. Järkkääppäs Karkov samantein jäsenalennus kun meet käymään.:right:

Sellon suutari (?). En ole tosin kenkiä korjannut, mutta muutoin ollut nopeaa ja luotettavaa korjauspalvelua ao paikassa. :dunno:

Hiihtomonot on siellä korjauttanu ja hyvin toimi.

Munkkiniemessä myös hyvä suutari. Kenkiä siellä käyttänyt ja kerran kellon hihnaan nahasta uuden lenkin teetin ja kokonaiset 3€ veloitti siitä.

Vaikka ei liity sinällään tähän, mitä tapahtui Töölön suutarille? Muuttiko vai lopettiko??

Back