• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suutinsarja hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkard
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tkard

aamuetana
Moi,

Onko guugle koneeni mennyt rikki?  

nixweiss.gif

Olen tässä yrittänyt etsiä mopooni, Suzuki gsx:ään suutin sarjaa..  (DYNOJET GSX750F ja vuosi 1990)

Stormilta saisi 119e,(onko ok hinta) mut ei ainaskaan ole hyllyssä, joten kovalla yrityksellä olen yrittänyt tavata lontoota, mut kun ei löydy
033102ass_1_prv.gif

Ja samalla olen yrittänyt etsiä nokkaketjua/kiristintä, pelkän ketjun löysin hintaan 48,5e http://www.allright.fi/documents/Street07_DID_nokkaketjut_254.pdf  ok hintanen? Mut kiristintä en löydä?

Ehdotuksia?
nixweiss.gif

onko sulla joku syy tuon suutinsarja ostoon?

e: tuo on ihan ok hinta nokkaketjulle. jos kiristintä ei löydy tarvikemyyjiltä, kannattaa kysyä suzuki kauppiaalta

Mua ei kiinnosta, miksi ihmiset näitä ostaa. Olin melkein ostaa itsekin.  
tounge.gif

Mm. tuoltahan tuo löytyy, mutta hinta on Stormiakin kovempi jo lähteissä eli joku voisi sanoa Stormin hinnan olevan ok.

P.S. Mä kun etsiskelin sarjaa omaan mopediin tulin siihen tulokseen, että nyt on käsillä tuote, jota ei yksinkertaisesti saa netistä Suomen hintoja halvemmalla. Tahi sitten en vain osaa.  
crazy.gif

Minä hölömö ostin jokunen vuosi sitten tommoseen äffää
biggrin.gif

Ei mainittavaa hyötyä hintaansa nähden ja loppupeleissä niistä ei yhtään suutinta jäänyt käyttöön.Neulatkin vaihtui takaisin vakiomallisiin. Penkissä silloin ajeltiin ja säädettiin ja säädettiin, mutta paras lopputulos saatiin siis vakio neuloilla ja irto suuttimilla sopivaa kokoa hakien.

Ja noita irto suuttimia saa vielä kohtuulliseen hintaan ja yleensä niitä löytyy noilta pajoilta jotka säätötöitä tekee

biggrin.gif

Ei mainittavaa hyötyä hintaansa nähden ja loppupeleissä niistä ei yhtään suutinta jäänyt käyttöön.Neulatkin vaihtui takaisin vakiomallisiin. Penkissä silloin ajeltiin ja säädettiin ja säädettiin, mutta paras lopputulos saatiin siis vakio neuloilla ja irto suuttimilla sopivaa kokoa hakien.

Ja noita irto suuttimia saa vielä kohtuulliseen hintaan ja yleensä niitä löytyy noilta pajoilta jotka säätötöitä tekee
Joo, irtosuuttimet minäkin sitten ostin (ja neulat sekä prikat). Asensin itse tuossa syksyllä, otin koneesta savut, mutta vielä en ole ajanut metriäkään ropelluksen jälkeen eli ei tiedä hyödystä. Eihän noi customit muutenkaan mihinkään liiku...  
wink.gif

onko sulla joku syy tuon suutinsarja ostoon?

e: tuo on ihan ok hinta nokkaketjulle. jos kiristintä ei löydy tarvikemyyjiltä, kannattaa kysyä suzuki kauppiaalta
Moi  
smile_org.gif

Vastasit tuossa alhaalla itse asiassa vastaukseenkin  
biggrin.gif

Se mitä tässä nyt vielä kyllä saan kyllä tarkistaa on neulaputket että onko kuluneet soikeiksi. ja kohon neulan runkoon kulunnu porrastus. Muistan joskus lukeneeni että on tyyppivika, näissä mopottimissa? Varmuutta en voi antaa, mut näin muistelen.

Tosta nokkaketjusta vielä sen verran, että kiitos vastauksesta! Itse en ole mp:ään ikinä ostanut ketjua+kiristintä. Siksi kyselen myös tyhmiä kysymyksiä  
baaa.gif
Täytyy kysellä tuon kiristimen perään kyseisen linkin kautta.

Itse ketjun+kiristimen vaihtotyö ei pitäisi tuottaa vaikeuksia,

Oletteko itse kyseistä operaatiota tehnyt?

Taitaa mennä jotenkin näin:
confused_orig.gif
??? (teoriassa miettinyt tätä)

Kiristin pois, katkaista vanha nokkaketku ja liittää uusi siihen ja pyörittää uusi ketju näkyviin ja niitata kiinni+ Sitten laittaa kampiakseli nokkien ajoitus merkkeihin+ nokkien ajoitus merkit. kiristin paikoilleen?

biggrin.gif

Joo, irtosuuttimet minäkin sitten ostin (ja neulat sekä prikat). Asensin itse tuossa syksyllä, otin koneesta savut, mutta vielä en ole ajanut metriäkään ropelluksen jälkeen eli ei tiedä hyödystä. Eihän noi customit muutenkaan mihinkään liiku...  
wink.gif
Juu!
cool.gif

Näin taidan itsekkin toimia
062802jumpie_prv.gif

Tää on tätä kun mopo kuume iski pahemman kerran vasta viime kesällä ja nyt tässä on ekaa mopoa + avopuolison mopoa laitettu kuntoon talven aikana. Täyttä opiskelua vielä muutaman vuoden, että ymmärtää miksi tekee ja milloin
biggrin.gif

Back