suzuki 900 rf vs honda cbr 1000 f

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henkka 71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
onko jollain kokemusia suzuki 900 rf verrattuna honda cbr 1000f .cbr on kyllä kiva pyörä ja yllättävän nopee mutkalla ,mutta tarveis saada hiukan keterämpi ja köykäsempi ,mutta rf ei oikein löydy muuta kuin et on nopee 0-100 kaikki tieto kiinnostaa .voiko ees verrata cbr f tai xx :)

En oo 1000f.ää ajanu. Mutta verrattuna 600f.ään nii rf oli todella kankean tuntonen.
Sataseen kiihtyvyys paljolti johtuu passeleista välityksistä.

Jos täs vertailee nettiselauksen perusteella, niin Honu painaa vähän yli kolmekymmentä kiloa enemmän, hevosia on samat jotakuinkin, akseliväli Honussa 6,5 senttiä pidempi, etujarrulevyt RFssä isommat 310, etuhaarukka 43 milliä ja Honus 41. Etujättö Honussa 117 tai 110 kai vuosiluvusta riippuen RFssä 104, keulakulma Honussa 28 ja RFssä 24,5 astetta. Musta numeroinä näyttäis RF oleva ketterämpi.

Lisäys: RF:t taitaa olla saksasta uitettuja ja usein kuristettu abaut sataan heppaan. Kuristukset saa pois kun vaihtaa avonaiset kumikurkut kaasareihin, tai veistää kuristuksen pois, ja vaihtaa pienemmät 112,5 kokoiset pääsuuttimet vanhojen isompien (!!!) 115 suuttimien tilalle.

miten tilava toi rf mahtaa olla kun itellä kokoa 182cm 100kg.honda ainakin on sillai tilava et ei tunnu siltä et istuis tunturin pääl:)- tarvii varmaan ruveta kattoo jos olis jossain lähellä rf myynis niin olis varmasti kokelun arvonen

Mä olen 187 ja vähän yli satakiloinen. Jalkatapit on ehkä vähän ylhäällä verrattuna matkamallisempiin mutta en mä sitten tiedä onko ne siten niin ylhäällä kuitenkaan. Mulle tapit sais olla vähän taaenpana jolloin lantionkulma pikkasen avautus, siks usein ajan päkiät tapeilla kadulla ja maantielläkin. Kyllä nää alkaa oleen niitä korjaa-se-itse -miehen pyörä, kun malli alkaa olla jo iäkäs.

Back