• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki Gs 500 E Vm 96 hankinnassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamichu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Zamichu

New member
Osaisittekos kertoa millainen pyörä tuo olisi? Eli ne risut ja ruusut.

Olen suunnitellut hankkivani moisen menopelin nykyisen Yamaha Xj:n tilalle joten kiitollinen olisin tiedoista.

Ainakaan ei hirveästi ole kirjoituksia eli liekö varmapeli, laiskaksi sen tiedän mutta itse arvostan enemmän luotettavuutta.

nixweiss.gif

Tekniikka noissa on luotettava ja huipputehokin riittää kyllä normiliikenteessä, mutta väännön puute voi kyllä nostaa sarvea otsaan. Onko sulla nyt XJ600? Siihen verrattuna voi kyllä tuntua pieneltä ja ponnettomalta tuo GS. Oletko miettinyt 600 Bandittia tai vaikka Kawan ER-5?

omalta osaltani voin sanoa että erittäin luotettava pyörä, ei ole ikinä tarvinnut miettiä että uskaltaako lähteä pidemmälle reissulle, luotettavuuden tekee se että ei ole mitään ylimääräistä kun on tuo nestejäähdytyskin poissa noista gs malleista, mikä on helvetin hyvä koska vanhemmissa peleissä ne reistailevat, tehokin mielestäni aivan riittävä, menee sen 0 - 100 4-5 sekunnissa ja huippunopeus taitaa olla sen 190. suosittelen  
sport05.gif

Erittäin luotettava tekniikka, helppo ja ennenkaikkea mukava ajaa. Vaikka vähän aloittelija/tyttöpyörän leimaa on, kyllä siinä rahkeita riittää pidemmällekin.

Kiitoksia jo tulleista vastauksista... ette pettäneet luottamustani tämän sivuston osaamisen ja tietämyksen suhteen :o)

Joo mulla on nyt xj 600s diversion mutta kun olen jo kokenut katteettomat lupaukset ja katteettomat shekit niin ajattelin koittaa katteetonta pyörää ;o)

Tuo teho ei ole minulle se isoin ongelma koska tykkään enimmakseen ajella pyörällä rauhallisesti ja nauttia kesästä mutta haluan pyörän olevan luotettava kuin sveitsin armeijan linkkuveitsi. Eli siis laitteen joka menee kuin juna.. xj600 on kyllä tallainen mutta pitää vähän kokeilla ;o9

Tuo Er-5 on käynyt mielessä mutta meillä on jo yksi kawa gpz 500s jossa taitaa olla sama kone (vai oliko er-5 jo nelipyttyinen) eikä tuo pyörä ole ollut oikein mieleen...

Mitenkäs näiden huollot menee kun jammu on ainakin melko harvahuoltoinen ja kawasta aina mainitaan tieheästi säädettävät venttiilit mutta mikä on suzukissa tuo huoltojen laita.

Kiitoksi kaikille jo vastanneille ja kaikille vastaajille jo etukäteen..

-You Rock-
buttrock.gif

No pikku-sussu on juurikin huoltojen osalta huoleton. Tekniikka on pomminvarmaa 80-luvun suunnittelua ja alaviritteisenä ei todellakaan ole sen pettämisestä pelkoa.

Oman sussun aikoina kyselin viisaammilta perusteellisimmista huolloista ja sain paskaista naurua - "jos ei mitään oireita tunnu tai kuulu, kovaa ajoa vaan".

Juu sama kone on ER ja GPZ, sillä erolla että GPZ on 10 heppaa tehokkaampi.

GS:n huollot taitaa mennä ihan normi Suzukin kaavalla, eli öljyt 6 tkm välein ja venttiilien säätö 12 tkm välein.

Back