Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä pelottele. Olen suunnitellut reittiä jo ikuisuuden ja tullut siihen tulokseen, että reitin suunnittelu on paljon kovempi homma kuin itse ajaminen. Viime ja tämän kesän asiaa pohtineena olen jo nyt käyttänyt kartan tuijottamiseen varmaan enemmän kuin sen 24 tuntia enkä vieläkään ole keksinyt hyvää reittiä.Se on se reitin suunnittelu se kaikkein mukavin homma siinä rautaperseessä, ajaminen on sitten kovvoo hommoo.
Rautaperseeseenhän vaaditaan 1000mailia eli 1609km. eihän toi 300 oo vielä viidennestäkään. vinkkinä max. 3 pyörää, ei tärkkaa suunnittelua, aamulla aikaisin matkaan ja lyhyet tauot niin ennättää vielä illan (lue yön) bailuihin. itse lähdin hirvaskankaan shelliltä aamulla klo 3.00 ajoin kilpisjärvelle ja olin illalla 21.00 takaisin hirvaskankaalla. Siitä suihkuun ja keitele jazzeille, jossa näin vielä valomerkinkin...Matkaa tuli noin 300km??!! Ei perkules jos tolla olisi vasta kolmannes Rauta perseestä mikä tuska se olisi vetää nakulla koko rundi.![]()
No voi helvetti ei ole enään valkosen miehen perseelle tehty toi turnee . Ei muuta kun hellyyttä ja sympatiaa vaan pakaroilleRautaperseeseenhän vaaditaan 1000mailia eli 1609km. eihän toi 300 oo vielä viidennestäkään. vinkkinä max. 3 pyörää, ei tärkkaa suunnittelua, aamulla aikaisin matkaan ja lyhyet tauot niin ennättää vielä illan (lue yön) bailuihin. itse lähdin hirvaskankaan shelliltä aamulla klo 3.00 ajoin kilpisjärvelle ja olin illalla 21.00 takaisin hirvaskankaalla. Siitä suihkuun ja keitele jazzeille, jossa näin vielä valomerkinkin...Matkaa tuli noin 300km??!! Ei perkules jos tolla olisi vasta kolmannes Rauta perseestä mikä tuska se olisi vetää nakulla koko rundi.
10 tankkausta, aski marlboroa, pyöränä suzuki TL1000S.![]()
![]()