• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki GSX-600F

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [Sepi]
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

[Sepi]

New member
Tämmönen olis mulle nyt tarjolla ekaks pyöräks, korttikin ajellaan vasta tässä kuussa ja ajattelin kysellä mahdollisilta vastaavan pyörän omistajilta, miten tää malli tähän hommaan sopis ja mitä mieltä yleensäkin siitä. '98 malli kyseessä siis.

27 000 ajettu, uusilla renkailla varustettu ja hyvin pidetty mopo, 5 900 ois hintapyynti.. Mielipiteitä hinnasta?

Ei kai siinä muuta, jäädään odotteleen vastauksia :P

Itelläni ekana pyöränä tällä hetkellä -04 600 f ja 1150km takana. Oon ollu tyytyväinen pyörään vaikka sisäänajo onko vielä vähän kesken. Ei mitään valittamista siis.... Hinnasta en osaa sanoo ku en oo tutkinu mut eipä toi kauheen kovalta näin äkkiseltään kuulosta. Ite maxoin uudesta 8500

Onnea uuden harrastuksen johdosta!
thumbs-up.gif

Itsellä vastaavanlainen -05 lähtee huomenna liikenteeseen. Kertoilen sitten kokemuksiani
062802moto_prv.gif

Itse hankin viikko sitten '95 mallisen vastaavan hintaan 3800e (ajettu 41tkm). Siinäkin ihan uudet kumit alla, Giwin 2 laukkua telineineen ja kypärä mukaan. Venttiilitkin oli säädätetty viime syksynä (väittämän mukaan... ei huoltokirjaa).

Ei noita tietysti voi suoraan verrata, kun '98 taisi tuolle mallille tulla kunnon kasvojen kohotus.

Olen kyllä tykännyt nyt kun viikossa tullut vajaa 600km mittariin. Varsinkin pienemmillä mutkateillä varsin näppärä semmoisessa 100+ km/h vauhdissa kanttaillessa (ei siellä poliiseja ole..
lookaround_orig.gif
).

Mulla ois myynnissä varteenotettava sininen -98 malli tämän saitin pörssissä, käyppä katsastamassa myös paikan päällä Vantaalla! En muuten myisi, mutta ei jää (muka...)aikaa ajella esikoisen syntymän takia.

Myös nettimoto.com id:253949

Myin viime syksynä oman GSX-F: n mielestäni järkevään hintaan 4500 eur.ajettu oli n. 30tkm. pyyntihinnat on pyyntihintoja ja myyntihinnat myyntihintoja. Uuden saa alta kympin.

Onhan tuo liian kova hinta. Tuolla saat 99' 750 F 20-30tkm kevyesti
biggrin.gif
ja vielä suomipyörän.

Pärjäät varmasti sen kanssa, pärjään minäkin
biggrin.gif

Ittelläni vm. 01.
Mittaa tällä tädillä on vaivaiset 157 cm, joten madallusprojektihan menopelille toki piti tehdä eli luut vaihtoon.
Toki kausi on vasta aluillaan, ekat sadat kilometrit menossa. Vähän nuo takatalven merkit välillä hidastivat menoa
nixweiss.gif

mistä sais halvimmillaan noi luut? Ja kuinka paljon madalsit? Kuinka pitkät luut laitoit?

Onhan tuo liian kova hinta. Tuolla saat 99' 750 F 20-30tkm kevyesti
biggrin.gif
ja vielä suomipyörän.
Luonnollisesti se on liian kova hinta nyt. Myinkin omani viime syksynä, jolloin hintataso oli vielä "huomattavasti" korkeampi. Esim liikkeissä myyntihinnat oli 5 tonnin paikkeilla.

Mitä Suomipyörään tulee, Suomessa ei tietääkseni valmisteta yhtään MP:tä. Esim. Suzuki tuodaan Japanista. Jos et minua usko kysy joltain muulta
wink.gif

ÄIJÄ

mistä sais halvimmillaan noi luut? Ja kuinka paljon madalsit? Kuinka pitkät luut laitoit?
Joensuussa on firma nimeltä MP-mesta, siellä madallus tehtiin. Tekivät luut itse, ei maksanut juur mitään, jotain yksittäisiä euroja. Operaatio kesti jokusen tunnin.
Madalsivat niin paljon kuin mahdollista ominaisuuksien suuresti kärsimättä. Istumakorkeus putosi varmaan useamman sentin.

Hei äijä,

"Suomi-pyörä" ei tarkoita että made in Finland, vaan että rekisteröity alunperin Suomessa ja siellä pysynytkin ainakin kilven osalta.

Back