Toinen hyvä räjäytyskuvasivu on:
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
Tuolta kun käyt vertailemassa osanumeroiden perusteella onko 750 ja 1100 malleissa sama vanne niin helpottaa elämää. Äkkivilkaisulla näyttäisi olevan sama sarjanumero jahka näppäilee siitä alareunasta niitä muuttuneita sarjanumeroita tarpeeksi pitkälle; käy itse varmistamassa. Muistat vaan että jenkeissä eli tuollakin sivulla nuo GSX:t ova pelkkiä GS:iä vaikka kyseessä olisikin 16v malli. Itselläni on monitorikeulainen 1100 gsx 1980 ja takana on vakiona 130/90-17 nakki. Ylikokoista rengasta ei kannata laittaa kun menee profiili perseelleen.
Noita venakopan lätkiä löytyy kyllä ebaysta jos vaan malttaa vähän aikaa odotella/etsiä. Hae saksan ebaysta "gsx deckel" -hakusanalla ja jenkiebaysta "gs head cover" niin varmasti löytyy tammikuun aikana edes yksi satsi. Tällä hetkellä kyllä näyttäisi olevan aika niukasti tarjolla mutta kyllä niitä liikkuu ja varsinkin jenkeistä saa ainakin kaikkia pikkupalikoita puoli-ilmaiseksi kun postikulut/tulli pysyvät aisoissa. Ja saksassakin on paljon gsx -osaa tarjolla.
Sivulätkiä liikkuu käytettynä harvemmin mutta kannattaa piipahdella säännöllisesti eri maiden ebayssa tutkailemassa tilannetta. Jenkeisshn ei ole kun gs- lätkiä joten ei varmaan sieltä kannata tiirailla. Tällä hetkellä taitaisi olla ebay -briteissä myytävänä 1100 -mallin sivulätkät. Jos niitä saa esim nakkilan pyörästä ja moposta uutena noita lätkiä niin kannattaa tilata sieltä elleivät ihan pirun kalliita ole. Muutenkin nakkilassa tietävät hyvästi näiden suzukien päälle jos tulee ongelmia ja kaikkia oem -osia löytyy tilaamalla jos sitä vaan maailmassa on olemassa.
Toinen aivan elintärkeä sivusto vanhan gsx:n omistajalle on
http://www.thegsresources.com/ josta varmasti löytyy tietoa mihin tahansa ongelmaan. Suosittelen ehdottomasti tutustumaan foorumeihin!
Mulla on sinikantinen haynesin korjausopas joka on vaan 1000 -kuutioisista ylöspäin ja vuosimalleille 79-88; eikös nuo seiskapuolikkaat ole aika lailla samanlaisia vehkeitä porausta ja kaasuttimia lukuunottamatta joten tuolla luulisi ainakin alkuun pääsevän. Noita saa minun mielestäni melkein mistä tahansa nettikaupasta.
Lycka till - kun pääset sähköongelmista (laturi ja jänniteensäädin & epämääräiset piuhaviritykset) eroon käsissäsi on idioottivarma vehje joka kestää vaikka ydinlaskeuman.