Nyt on sitten Gixerin alusta päivitetty.
Hankkimani Öhlins huollettiin täydellisesti - onneksi. Iskari oli peräisin kiihdytyspyörästä ja sen rebound ominaisuudet oli sen verran omituisia, ettei olisi toiminut ratapyörässä. Ville päivitti Öhlinsin vastaamaan SU7881 mallia. Öljyt oli myös outoja, ei ainakaan Öhlins Suspension Fluidia, jota sinne sitten laitettiin. Iskariin valittiin lopulta 105N jousi.
Keulaan laitettiin K-Techin SSRK kitti, FCV säätimet ja 10N/mm jouset. Lisäksi sieltä poistettiin vakiona olleet hydraulistopparit. Iskunpituudeksi tuli lopulta 125mm. Keulaan tuli jousen esijännitystä 4mm säätimen ollessa auki, öljypinta 100mm, öljynä Motul Factory Line 5W. Keulan perusastukset on nyt: Esijännitystä 4 kierrosta, Reb 10 auki, CompLS 13 auki ja CompHS 3 auki.
Olihan tuo pyörä kotiin ajettaessa kokolailla erilaisen tuntuinen. Jännityksellä odotan maanantaita, jolloin pääsee sitä Alastarolle testaamaan ja ihmettelemään uuden alusta ihmeellisyyksiä.