Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tulossa olis jonkinnäköistä palikkaa. Minkälaisella hinnalla luopuisit tosta??Onnea uuden mopon hankinnasta.
Ja nyt myyntikampanja, http://www.akrapovic.de/produkte/streetbikes/bolton/bolton.php?nr=
minulta löytyisi tuommonen uusi käyttämätön tehtaan pakkauksessa oleva vaimennin edulliseen kesähintaan, juuri sinun pyörään sopiva.
Kiinnostaa myös minua tuo hinta. Hinnasta riippuen saatta kiinnostaa kaupankäyntikin. Olen katsellut itselleni myös putkea myös tuolta Telco Exhaust. Kuulemma täysin Akran veroinen huippulaadukas putki alle puoleen Akran hinnasta.Joo tulossa olis jonkinnäköistä palikkaa. Minkälaisella hinnalla luopuisit tosta??Onnea uuden mopon hankinnasta.
Ja nyt myyntikampanja, http://www.akrapovic.de/produkte/streetbikes/bolton/bolton.php?nr=
minulta löytyisi tuommonen uusi käyttämätön tehtaan pakkauksessa oleva vaimennin edulliseen kesähintaan, juuri sinun pyörään sopiva.
Telcon putkien hinnat sisältävät toimituskulut. Telcoa saa vain suoraan valmistajalta, joten hinta pytytään pitämään kurissa kun turha jälleenmyyjäporras jää välistä. Esim. kilogixxerin carbon bolt-on 288€ toimituskuluineen. En ole vielä tilannut mutta minulle on kerrottu että äänet ja laatu täysin akran tasoa. Mainostavat sivuillaan tehokasta benchmarkkausta eli hyvin ovat ilmeisesti vakoilleet kilpailijoitaanTietty toi Telcokin, mites sieltä toimitukset..
No toisille merkitsee enemmän se mitä siinä lukee ja toisille joku muu asia."En ole vielä tilannut mutta minulle on kerrottu että äänet ja laatu täysin akran tasoa. Mainostavat sivuillaan tehokasta benchmarkkausta eli hyvin ovat ilmeisesti vakoilleet kilpailijoitaan. Veikkaan että hieman kun Telco saa nimeä harrastelijapiireissä niin siitä tulee melkoinen piikki Akran sun muiden suurian lihaan"
No joo...Onhan se nyt kuitenkin vähän eri jos putkessa lukee Akrapovic tai joku Telco. Telcohan kuulostaa ihan koiran nimeltäOsta se Akra vaan...![]()
Ja jos se mieltä rauhoittaa niin hankkii siihen sit semmosen akran skorpioni tarran. Tai yoshin...tai vaikka molemmat.No toisille merkitsee enemmän se mitä siinä lukee ja toisille joku muu asia."En ole vielä tilannut mutta minulle on kerrottu että äänet ja laatu täysin akran tasoa. Mainostavat sivuillaan tehokasta benchmarkkausta eli hyvin ovat ilmeisesti vakoilleet kilpailijoitaan. Veikkaan että hieman kun Telco saa nimeä harrastelijapiireissä niin siitä tulee melkoinen piikki Akran sun muiden suurian lihaan"
No joo...Onhan se nyt kuitenkin vähän eri jos putkessa lukee Akrapovic tai joku Telco. Telcohan kuulostaa ihan koiran nimeltäOsta se Akra vaan...![]()
Joo yoshi laitetaan MR-Powerilla kunhan tässä kerkee. Samalla penkitys ja säätö eikä edes maksa noin paljoo. Täytyy laittaa käppyrät kunhan saadaan tehtyä...Ei mitään noita halpis paskoja!! Jos on varaa ostaa tollane pyörä niin pitää olla varaa ostaa yoshimura.. Pelkällä sliparilla(n.700e) saa jo niin hienot äänet että... Ja mikä tärkeintä niin tehoakin tuli ihan kivasti lisää 177hv konella..