Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä alla on myös 2006 750ccallright...
Mun mielestä toi teksti määräytyy sen mukaan monta viestiä on lähettäny.Miks helvetissä tossa mun kohalla lukee Suzuki PV kun en oo sellasta mihinkää tietoihini kirjannut enkä moista omista![]()
Se on sinun jäsen tasosi ja se teksti tulee sinun lähettämäsi viestien määrän mukaan. Voit myös itse kirjoittaa haluamasi tekstin siihen ja se kohta löytyy ohjauspaneelisi -> henkilökohtaiset tietosi -> muokkaa profiiliasi.Miks helvetissä tossa mun kohalla lukee Suzuki PV kun en oo sellasta mihinkää tietoihini kirjannut enkä moista omista![]()
Toi taitaa olla joku VIP-ominaisuus ?Voit myös itse kirjoittaa haluamasi tekstin siihen ja se kohta löytyy ohjauspaneelisi -> henkilökohtaiset tietosi -> muokkaa profiiliasi.
Juu oli ja tarjouksenkin siitä sain ja olisi maksanut 14900e, mutta homma kaatui sitten siihen ettei sitä saanutkaan kuristettua vaikka myyjä niin väittikinEikös sulla teude ollu kiikarissa tommonen 750, halvemmalla on varmaan paha löytää mistään?