• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki meeting?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

poku

New member
Monella merkillä on oma kokoontuminen, miksei Suzukilla? Porukkaa ainakin riittäis.
cool.gif

Busanisteilla on ja paljon ajokauden aikana, ja tosiaan ihan kelpo idis ? Itse olen pyörien suhteen ollut paria pikku poikkeusta lukuunottamatta erittäin merkkiuskollinen Suizalle . Joku vaan puuhaamaan Suzuki miittinkiä .
062802jumpie_prv.gif
smile_org.gif

ps. Suizalla PALJON muitakin huippupyöriä kuin King Of The Road, eli Hayabusa .
033102bebe_1_prv.gif

Tota kaiiii ! Jokaine arvonsa tunteva Suzuki"nisti" .
biggrin.gif

Busanisteissakin on kyllä sellanen ydinryhmä, joka käypi likimain kuuliaisesti kaikki miitit, ite käyn AINA, kun vaan oon maassa, eli Suomesa ja muuten ei oo muuta mennoo . Olis kiva vaihteex "kehuu" muitakin Sutsukeja kun HajaBusseja.
biggrin.gif
tounge.gif
buttrock.gif

Tämäkin olis menossa mukan jos tuollanen aikaan saadaan ja joku innostuu järkkäämään
062802jumpie_prv.gif

Busanisteilla on ja paljon ajokauden aikana, ja tosiaan ihan kelpo idis ? Itse olen pyörien suhteen ollut paria pikku poikkeusta lukuunottamatta erittäin merkkiuskollinen  Suizalle . Joku vaan puuhaamaan Suzuki miittinkiä .    
062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif

ps. Suizalla PALJON muitakin huippupyöriä kuin King Of The Road, eli Hayabusa .  
033102bebe_1_prv.gif
niin kuin mun b-kinki
062802jumpie_prv.gif

Jos tarkootit B-Kingii ni Jep ! Toiset ei diggaa, mut mun mielestä nakupyörien KINKI, vaikka taitaa siin vähä katettaki olla ? En tarkkaa muista, muta lennokkaan näkönen perästä varsinki ja Busan tekniikka mm. 3 ajokarttaa kelin mukkaa, niinkun K8 Busassakin . Meitillä yx Busanisti jolla molemmat Tosi räyhee laite. Mä tykkään kans, mut Busa vie aina voiton MUN tapauksessa, ajoasento esim. B-Kingisä ei sovi mun koolle ja kropalle.!
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

tossa on kyllä 2 karttaa,mutta ajellaan vaan a:lla
voima tuo varmuutta ja on kivantuntuista persiin alla
sport05.gif

Juu saattaa olla niinki ja varmaan onki, kun sulla kingi on, anyway upee laite ulkonäöllisesti, ja en tosiaan muuten oo Kingiin perehtynyt . Ajoasento skolioosi selälle liian pysty, eli koko paino selän päällä .
smile_org.gif

eikä vain ulkoisesti paras pyörä millä olen ajanut
tai koeajanut ja niitä on tullut jonkin verran 25 vuoden aikana
mutta nyt
033102beer_1_prv.gif

Just NI !
033102beer_1_prv.gif
Muuten B-King hyväksytään Busanisteissa pääsääntöisesti Busaporukkaan kuuluvax, vaikka äänestyksessä tais jäädä just rajan taa.
tounge.gif
T: toinen Busa tulossa ja motoilua jo vuodesta 1974, vaikka tosa välillä pitkähkö tauko olikin .
sport05.gif

ja onhan siellä busa foorumilla osio b-kingille eli ollaan melkein samaa "perhettä"
kaboom.gif

Gixerimiitting
biggrin.gif
. Kaikki gsx-r:t paikalle... Busankin voi laskee tuohon joukkoon mukaan.

tounge.gif
Luonnollisesti, koska Busa ON GSX 1300 R .
biggrin.gif

Ja B-Kingeillä tosiaan oma osio meidän Busanisti sivustoilla .

cool.gif

Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä riemu tällaisissa "merkki kokoontumisissa" on? Ja en tarkoita pelkästään Suzuki-kokoontumista, onhan noita todellakin joka merkille. Eikös joka kokoontumisessa näe tarpeeksi juuri oman merkkisiä pyöriä?

Onkohan sellaisessa "turvallista" käydä, kun on suhteellisen varmaa, ettei kukaan vittuile sun pyörän merkistä, vai mikä niissä ihmisiä kiehtoo? :-) Olisikohan tämä tapa levinnyt esim. Ferrari-kokoontumisista, joissa 'parempi' väki tapaa toisiaan, ja nyt jokainen haluaa osallistua hieman samantyyppiseen?

Jokainen tietenkin taaplaa tyylillään, eikä siinä mitään, tulipahan vaan mieleen.

Loppukaneettina tarina 80-luvulta, kun olimme kevari-ikäisinä kaverin kanssa kotikaupungin mp-kerhon MP-näyttely bussireissussa mukana. Paluumatkalla eräs hieman janojuomaa maistanut mies totesi sivulauseessa ostaneensa messuilla uuden moottoripyörän. Joku kysyi tietenkin heti, että minkäs ostit? Selkeästi ylpeyttä äänessä tuli vastaus: Kawasakin. Johon kysyjä tietenkin vastasi, että eiväthän ne sitten sulle moottoripyörää myyneetkään. Meinasi mennä aidosti nenänvääntökisaksi.

Back