Suzuki rg125F "keulii"!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SALOMON
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

SALOMON

New member
http://www.youtube.com/watch?v=nWklzBDDQNw
onkait tolle varmaan muutaki tehty ku pelkkä pakoputki vaihettu. vai väittääks joku et melkeinpä vakio piikillä pystyy tolla tavalla keuliin.
omg.gif



062802moto_prv.gif
shaun.gif
lookaround_orig.gif
shaun.gif
 
Millä tavalla vakio piikillä keulitaan? Jalat maassa?
Jospa siihen oli laitettu suurempi mäntä ja välyksiä muutettu... niin ja tietysti veepoveria.
biggrin.gif
 
Ei kai näistä nykyisista (vakio) kevareista saa keulan ylös kun tunkilla korkeintaan, mutta aikoinaan jopa mun DT keuli kaasusta ja iloisesti. Kolmosella alkoi tosin hönkä loppumaan, mutta ehkä se oli parempikin niin (16 kesäisen otteilla).

P.S. Oi niitä aikoja  
tounge.gif
 
Ei kai näistä nykyisista (vakio) kevareista saa keulan ylös kun tunkilla korkeintaan, mutta aikoinaan jopa mun DT keuli kaasusta ja iloisesti. Kolmosella alkoi tosin hönkä loppumaan, mutta ehkä se oli parempikin niin (16 kesäisen otteilla).

P.S. Oi niitä aikoja
tounge.gif
Jep, allekirjoitan tuon väittämän Yammun DT:stä. Itellä oli kans tuollanen DT 125 LC -84. Ja muutaman kiinnileikkauksen jälkeen ylikooksi porattuna tehoa alkoi olla ihan mukavasti.
Hieman välityksiä vaihtamalla 16->13 piikkiseen niin lähti vielä 4 keuliin kun hieman auttoi
tounge.gif

Eihän se mitään kulkenu noilla välityksillä(90km/h),mut kiva sillä oli leikkiä.
sitte ku laittoi 16 piikkisen takas niin sitte meni mittari pohjaan(140km/h).Kyllä sillä piti rd jammua ja rg suskaa kiusata ihan tosissaan.

Voi niitä aikoja
tounge.gif


ps. mistähän löytäs vielä tollasen vanhan DT:n
 
Pyörän omistajalta kyselin, vehkeessä oli 250rgv:n toinen pytty, eli 125cc kone, mutta "ainakin jollymoto oli, DCR-säätimet ja jotain pienen pientä."
tounge.gif
 
Pyörän omistajalta kyselin, vehkeessä oli 250rgv:n toinen pytty, eli 125cc kone, mutta "ainakin jollymoto oli, DCR-säätimet ja jotain pienen pientä."
tounge.gif
RGV:n pytty on käytännössä hyvin lähellä RGF:n pyttyä.. Jotkut sanoo, että kanavissa on pientä eroa.. En muista, olisko kyseisessä pyörässä myös ollu DCR:n(Dave Cooper Racing (brittiläinen viritys "guru")) kansi.. Välitykset taitaa myös olla tuota hommaa varten ajateltu.. Että ei tuo mitenkään mielettömästi vakiota tehokkaampi ole..
 
Ei kai näistä nykyisista (vakio) kevareista saa keulan ylös kun tunkilla korkeintaan, mutta aikoinaan jopa mun DT keuli kaasusta ja iloisesti. Kolmosella alkoi tosin hönkä loppumaan, mutta ehkä se oli parempikin niin (16 kesäisen otteilla).

P.S. Oi niitä aikoja  
tounge.gif
Jep, allekirjoitan tuon väittämän Yammun DT:stä. Itellä oli kans tuollanen DT 125 LC -84. Ja muutaman kiinnileikkauksen jälkeen ylikooksi porattuna tehoa alkoi olla ihan mukavasti.
Hieman välityksiä vaihtamalla 16->13 piikkiseen niin lähti vielä 4 keuliin kun hieman auttoi
tounge.gif

Eihän se mitään kulkenu noilla välityksillä(90km/h),mut kiva sillä oli leikkiä.
sitte ku laittoi 16 piikkisen takas niin sitte meni mittari pohjaan(140km/h).Kyllä sillä piti rd jammua ja rg suskaa kiusata ihan tosissaan.

Voi niitä aikoja
tounge.gif


ps. mistähän löytäs vielä tollasen vanhan DT:n
Selkeä sielunveljeni olet  
biggrin.gif


Mun oli vm. -86, eikä leikannut kiinni kun kerran, mutta ilmeisesti sen verran hyvin, että kun porasivat pytyn riittävästi ylikokoon yms. tuli tehoja tosissaan "kivasti" lisää, eikä tarttenut edes uuden DT-R:n kanssa hävetä.  
062802jumpie_prv.gif


H.lvetin hyvä kysymys, mistä tuollaisen (suht. ehjän) löytäisi? Mökille ostaisin ehkäpä laakista leikkikaluksi. Ehkä YPVS:ää lukuunottamatta suorastaan idiottivarmaa tekniikkaa.
 
Ja eihän se kaasusta näytä keulivan videollakaan? Tosin en videota kokonaan jaksanut katsoa, mutta omaan silmään näytti kytkin/nykäsykeulimiselta?
 
Jep, eiköhän se kytkimellä keuli. Jos joku tietää semmosen pätkän ku mestarintie.avi, niin siinä "keulitaan" vakiolla piikkicebarilla, epäilen, että samantyyppisiä "keuloja" vois silläkin vedellä, mut hieman nopeempitemposet keulat jäis väliin kyl.
wink.gif
 
sehän oli oikeaoppinen kytkinnosto! ei mikään turha jätkä.

Ei vaan ihan oikeasti keula kuuluu nostaa kytkimellä. tällöin vauhti pysyy kurissa. kaasulla tulee vauhtia helvetisti.
 
No noihin keulimisiin pystyy vaikka pappatunalla.
Jos kävelyvauhdissa vedetään keula ylös niin ei siinä kaiketi hirveitä konetehoja tarvi.
 
Back
Ylös