• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki sv 650s Viriä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Jeps tota noin tuli tollanen pyörä hankittua ja nyt olisi modauksen aika! Itse olen suunitellut ostavani kokoputkiston ja powercommanderin. Mites tollanen vaikuttaa tehoihin ja kuinka kannattavaa tuo on? Pyörä vuosimalli on 04 eri siinä on efi. Mitäs muuta viriä tuohon olisi mahdollista laittaa?

Kotona mulla on saksalaislehti , jossa olivat kairanneet 800-kuutioiseksi SV:n. Muistelen voimaa löytyneen mutta ei ihan halvalla.

Jeps tota noin tuli tollanen pyörä hankittua ja nyt olisi modauksen aika! Itse olen suunitellut ostavani kokoputkiston ja powercommanderin. Mites tollanen vaikuttaa tehoihin ja kuinka kannattavaa tuo on? Pyörä vuosimalli on 04 eri siinä on efi. Mitäs muuta viriä tuohon olisi mahdollista laittaa?
En halua olla nenäkäs, mutta, eihän se sv1000s maksa niin paljon enemmän kun sv650? uuden saa alle 13.000 euroa, ja paljonko se powercommanderi ja kokoputkisto tule maksamaan, asennettuna ja säädettynä?
smile_org.gif

En halua olla nenäkäs, mutta, eihän se sv1000s maksa niin paljon enemmän kun sv650? uuden saa alle 13.000 euroa, ja paljonko se powercommanderi ja kokoputkisto tule maksamaan, asennettuna ja säädettynä?  
smile_org.gif
En minäkään halua olla nenäkäs mutta paljonko maksaa 1000 SV ja Acra+Bowercommander? sekä säätö. Eiköhän toi ole se vakio viritys jonka joutuu tekemään melkein jokaiseen vakio pyörään...
biggrin.gif

Mjoo, totta tutiset
smile_org.gif

Mutta ajattelutavallani ajoin takaa sen ajatuksen (paljon ajattelemista
biggrin.gif
) että tuskin sv650 saa viritettyä sen verran, että se olisi suorituskyvyltään samantasoinen sv1000s kanssa.

But 4get it, itsekkin olen tässä suunnitellut sv650s hankkiminen, eli voipi olla että itse ihmettelen samaa tässä joskus
biggrin.gif

Jippo on se että ikää vain 25kw vehkeisiin(ensi kesänä) Nyt ei ilman korttia ajelua. Ja toi putkisto ainakin hankintaan, mutta voisko ton powercomanderin jättää pois?

Back