Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko kuristettu? Kyllä mulla tarjoaa kakkosella etupyörää taivasta kohti pelkällä kaasulla melkein millä kierroksilla vaan...1 vaihteella nosti etupäätä kaasulla.
Jos on sata varmaan rajoittamaton niin tod.näk. on pakoseetit pilalla! Tarkista ohivuotomittarilla molemmat sylinterit, ei varmaan maksa testi korjaamollakaan paljoa.Ihan kiva pyörähän se on. Makeet soundit koneessa, riippuu tosin varmaan putkista. Miun mielestä käyttäytyy hyvin pikkuteillä ja maantielläkin, kiihtyy kuin pieni orava ja kulkee sen verran nopsaan että heikompaa hirvittää. Mun kokoselle eli 191 cm ajoasento on melko miellyttävä ja pitkää siivua ajaa ihan mielellään. Ohjausiskari mua vähän häiritsee mutta kai se sitten vaan on "tarpeellinen". En tiedä johtuuko siitä mutta tosi hitaat käännökset mulla menee leveäksi aika usein. Ainoa mikä siinä on, on se että se kuluttaa aika paljon. Kaupunkiajossa mulla menee 8-9 litraa ja maantiellä sitten menee 7 litraa. Vakuutusmaksut aika kalliit mutta olkoon.
Tosta keulimisesta. Mun vekotin ei lähde keulii vaikka kaasua antaa ykkösellä aivan täpöö. Johtuneeko kuskin painosta 85 mutta kuitenkin. Senkin puoleen ihan mui bien tai sitten se vaan on rikki eikä siksi keuli.
Laitoin Yv:täJos jollakin on tarvetta tellun huoltomanuskalle niin mulla on yksi ylinmääräinen.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....1;&#top

Siitä vaan, olisko venttiilivälykset ollu 12tkm välein, huollot on helppoja suorittaa itsekin.
Pyörässä on omat luonteenpiirteensämutta suosittelen!
On karismaa, ääntä ja menoa.
Onko tullut hommattua muuten?