Ajattelin myös tuosta aiemmasta R1 projektista innostuneena laittaa jonkinlaista juttua ja kuvaa pyörän talven aikana kokemista ja tulevista vaiheista.
Kyseinen SUOMIpyörä on joskus 2000 luvun alussa kaadettu minkä takia se tätä nykyä on 2-kilpinen.
Sen oli "pelastanut" edellinen omistaja takaisin käyttöön minkä olisi kyseinen henkilö kuitenkin voinut jättää tekemättä
oli meinaan sen verran menty siitä missä on aita matalin ja nyt sitten siistitään niitä räpellyksiä.
Pienenä suuntaa-antavana vinkkinä katteet voi näköjään kiinnittää melko pitkälle pelkällä sikaflexillä
No rikkinäisten tilalle on hommattu ehjät kateosat joten se siitä.
Eli pyörä oltiin käytännössä tehty ihan vain halvalla ja nopeasti ajo- ja myyntikuntoon.
Ebay on ollut todellinen pelastus kaikkien tarvittavien osien hankinnassa ja sillä on säästetty satoja ellei jopa tuhansia euroja.
Tuolta löytyy muutama kuva nykytilanteesta linkki: KUVIA
Valitan muutaman kuvan laatua mutta saa niistä jotenkin selvää
Katteet ovat vielä maalarilla mutta olis tarkoitus saada ne lähipäivinä.
Kyseinen SUOMIpyörä on joskus 2000 luvun alussa kaadettu minkä takia se tätä nykyä on 2-kilpinen.
Sen oli "pelastanut" edellinen omistaja takaisin käyttöön minkä olisi kyseinen henkilö kuitenkin voinut jättää tekemättä
oli meinaan sen verran menty siitä missä on aita matalin ja nyt sitten siistitään niitä räpellyksiä.
Pienenä suuntaa-antavana vinkkinä katteet voi näköjään kiinnittää melko pitkälle pelkällä sikaflexillä
No rikkinäisten tilalle on hommattu ehjät kateosat joten se siitä.
Eli pyörä oltiin käytännössä tehty ihan vain halvalla ja nopeasti ajo- ja myyntikuntoon.
Ebay on ollut todellinen pelastus kaikkien tarvittavien osien hankinnassa ja sillä on säästetty satoja ellei jopa tuhansia euroja.
Tuolta löytyy muutama kuva nykytilanteesta linkki: KUVIA
Valitan muutaman kuvan laatua mutta saa niistä jotenkin selvää
Katteet ovat vielä maalarilla mutta olis tarkoitus saada ne lähipäivinä.