• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzuki turbo -90

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japi80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

japi80

New member
sellasta tässä koitetaan kovasti rakentaa... vaihtelevalla menestyksellä...
wink.gif

Serkkupoika sellasen aikoinaan väsäs ja kun kysyin miksi oli vastaus: kato kun joku rupee kukkoileen voin sanoo että suitsassa oli 247 heppaa ja kulki 280. Ja niin se myös teki ja vieläkin nuotiotulilla ukot on hiljaa, sillä kun käytiin myös stripillä. Eihän siinä mitään järkee oo, mutta kerranhan täällä vaan ollaan. Tee se.
cool.gif

itsekin olen alkanu miettiä, että pitäiskö tohon omaan -90 vuoden kiksuttimeen laittaa turbo
lookaround_orig.gif

no ei ehkä vielä tänä vuonna, mutta ensi talvena sitä voisi jo harkita.

tämän talven projektina on laittaa 1201cc wisecon settiä sisään.
kanttakin olisi tarkoitus vähän ehostaa

niin ja uutta sliparia ja vaparia ja kaikenlaista pientä

itsekin olen alkanu miettiä, että pitäiskö tohon omaan -90 vuoden kiksuttimeen laittaa turbo
lookaround_orig.gif
ei mitään vaparia
biggrin.gif

kyllä siihen kannattaa turbo laittaa kun se vielä on mahdollista saada rekisteröityä... saattaa tulla joku viisaiden lakimuutos ennenpitkää, käypä vielä niinkin ettei saa turboa enää leimalle.

huom. käyttöönottopäivän pitää olla 31.12.1990 tai sitä ennen, muuten ei leimaa heru
smile_org.gif

lookaround_orig.gif
ei mitään vaparia
biggrin.gif

kyllä siihen kannattaa turbo laittaa kun se vielä on mahdollista saada rekisteröityä... saattaa tulla joku viisaiden lakimuutos ennenpitkää, käypä vielä niinkin ettei saa turboa enää leimalle.

huom. käyttöönottopäivän pitää olla 31.12.1990 tai sitä ennen, muuten ei leimaa heru
smile_org.gif
mulla on käyttöönottopäivän kohdalla 2.4.1990 eli sen puoleen ei pitäisi olla ongelmia
thumbs-up.gif

mulla on käyttöönottopäivän kohdalla 2.4.1990 eli sen puoleen ei pitäisi olla ongelmia  
thumbs-up.gif
no sitten ei ole.. ei muuta kun turboa virittelemään. kannattaa tosin kone remontoijja sitä ennen: laakerit, männät, laatikko... että kestää. ellei ole juuri korjattu...
smile_org.gif

tiedänpä sellaisenkin tapauksen, että käyttöönotto on ollut 00.00.1991 ja siihen on saatu turbolle leima.
tuossahan on käyttöönotto ennen 01.01.1991 =D

lookaround_orig.gif
ei mitään vaparia
biggrin.gif

smile_org.gif
thumbs-up.gif
En halua olla ilonpilaaja mutta kylla suomessa on onnistuneet nuo takautuvat päätökset viime vuosina,ainakin verotuspuölella..jos mp katsastus pakko joskus tulee toivottavasti se alkaa jostain olevasta päivämäärästä esim lainsäätämi ajankohdasta uudmmat pyörät pyörät.

kyllä nyt ahistaa.

otin pakopuolen nokka-aksilaa irti:
- PULTTI KATKES sinne kanteen.

no ei siinä mitään jos pultti katkee, senhän saa poraamalla pois, jos saa.. mutta:
- pitiki katketa just sen pultin joka on siellä rungon alla.

ei sitte missään nimessä voinu katketa se pultti jonka olis saanu ehkä pois ilman suurempia naamanvääntelyjä.

ja kaasareiden seosruuvit on varmaan joku kumipää liimannu kiinni jollain super-epoksilla ei nimittäin pyöri perkeleelläkään, ei milliäkään.

kehtaisko sitä kaasarin runkoo alkaa lämmittämään jollain pienellä tohottimella vai pitääkö koko saatanan paskakasa kuskata lähimmälle kaatopaikalle?

nyt nimittäin vituttaa siihen malliin, kansi pitää ottaa jokatapauksessa nyt pois, että saa sen VITUN pultin sieltä veks.

mut todennäköisesti koko pulttia ei saa sieltä edes pois.

kyllä nyt ahistaa.

otin pakopuolen nokka-aksilaa irti:
- PULTTI KATKES sinne kanteen.

no ei siinä mitään jos pultti katkee, senhän saa poraamalla pois, jos saa.. mutta:
- pitiki katketa just sen pultin joka on siellä rungon alla.  

ei sitte missään nimessä voinu katketa se pultti jonka olis saanu ehkä pois ilman suurempia naamanvääntelyjä.

ja kaasareiden seosruuvit on varmaan joku kumipää liimannu kiinni jollain super-epoksilla ei nimittäin pyöri perkeleelläkään, ei milliäkään.

kehtaisko sitä kaasarin runkoo alkaa lämmittämään jollain pienellä tohottimella vai pitääkö koko saatanan paskakasa kuskata lähimmälle kaatopaikalle?

nyt nimittäin vituttaa siihen malliin, kansi pitää ottaa jokatapauksessa nyt pois, että saa sen VITUN pultin sieltä veks.

mut todennäköisesti koko pulttia ei saa sieltä edes pois.
Juuri tämän kaltaisien vastoinkäymisien takia projektin valmistuminen ja siinä onnistuminen (toivottavasti) tuntuu niin hyvältä. Se on se niin kutsuttu voittaja fiilis.
tounge.gif

Back