Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näinhän se menee, ei siinä mitään järkeä ole.Eihän siinä mitään järkee oo, mutta kerranhan täällä vaan ollaan. Tee se.![]()
ei mitään vapariaitsekin olen alkanu miettiä, että pitäiskö tohon omaan -90 vuoden kiksuttimeen laittaa turbo![]()
mulla on käyttöönottopäivän kohdalla 2.4.1990 eli sen puoleen ei pitäisi olla ongelmiaei mitään vapariaitsekin olen alkanu miettiä, että pitäiskö tohon omaan -90 vuoden kiksuttimeen laittaa turbo![]()
![]()
kyllä siihen kannattaa turbo laittaa kun se vielä on mahdollista saada rekisteröityä... saattaa tulla joku viisaiden lakimuutos ennenpitkää, käypä vielä niinkin ettei saa turboa enää leimalle.
huom. käyttöönottopäivän pitää olla 31.12.1990 tai sitä ennen, muuten ei leimaa heru![]()
no sitten ei ole.. ei muuta kun turboa virittelemään. kannattaa tosin kone remontoijja sitä ennen: laakerit, männät, laatikko... että kestää. ellei ole juuri korjattu...mulla on käyttöönottopäivän kohdalla 2.4.1990 eli sen puoleen ei pitäisi olla ongelmia![]()
En halua olla ilonpilaaja mutta kylla suomessa on onnistuneet nuo takautuvat päätökset viime vuosina,ainakin verotuspuölella..jos mp katsastus pakko joskus tulee toivottavasti se alkaa jostain olevasta päivämäärästä esim lainsäätämi ajankohdasta uudmmat pyörät pyörät.mulla on käyttöönottopäivän kohdalla 2.4.1990 eli sen puoleen ei pitäisi olla ongelmiaei mitään vapariaitsekin olen alkanu miettiä, että pitäiskö tohon omaan -90 vuoden kiksuttimeen laittaa turbo![]()
![]()
kyllä siihen kannattaa turbo laittaa kun se vielä on mahdollista saada rekisteröityä... saattaa tulla joku viisaiden lakimuutos ennenpitkää, käypä vielä niinkin ettei saa turboa enää leimalle.
huom. käyttöönottopäivän pitää olla 31.12.1990 tai sitä ennen, muuten ei leimaa heru![]()
![]()
jaahas varsin informatiivinen tuo sinun postaus.
Juuri tämän kaltaisien vastoinkäymisien takia projektin valmistuminen ja siinä onnistuminen (toivottavasti) tuntuu niin hyvältä. Se on se niin kutsuttu voittaja fiilis.kyllä nyt ahistaa.
otin pakopuolen nokka-aksilaa irti:
- PULTTI KATKES sinne kanteen.
no ei siinä mitään jos pultti katkee, senhän saa poraamalla pois, jos saa.. mutta:
- pitiki katketa just sen pultin joka on siellä rungon alla.
ei sitte missään nimessä voinu katketa se pultti jonka olis saanu ehkä pois ilman suurempia naamanvääntelyjä.
ja kaasareiden seosruuvit on varmaan joku kumipää liimannu kiinni jollain super-epoksilla ei nimittäin pyöri perkeleelläkään, ei milliäkään.
kehtaisko sitä kaasarin runkoo alkaa lämmittämään jollain pienellä tohottimella vai pitääkö koko saatanan paskakasa kuskata lähimmälle kaatopaikalle?
nyt nimittäin vituttaa siihen malliin, kansi pitää ottaa jokatapauksessa nyt pois, että saa sen VITUN pultin sieltä veks.
mut todennäköisesti koko pulttia ei saa sieltä edes pois.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Yritin vaa tuoda esiin miten perseestä noin huono tuuri onjaahas varsin informatiivinen tuo sinun postaus.
![]()
ahaa, no siinä tapauksessaKuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Yritin vaa tuoda esiin miten perseestä noin huono tuuri onjaahas varsin informatiivinen tuo sinun postaus.
![]()
![]()