• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Suzukia hankkimassa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopotti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mopotti

New member
Moro!

Muutaman vuoden on tullu ajeltua Kawasakilla ja nyt tarvitaan vaihtelua. Haaveissa on kylläkin zzr1400, mutta on vielä vähän turhan arvokas minulle.
Ja asiaan, eri pyörävaihtoehtoja tutkiessani alan olla varma että Hayabusa on seuraava pyöräni. Olisin tiedustellut onko busassa esim. jotain erikoisia paikkoja/kuluvia osia mitä pitäisi ottaa huomioon kun käytettyä olisin katselemassa(ja en sitten tarkoita norm. kuluvia osia, ketjut,rattaat yms  
tounge.gif
)? Tai eroja vuosimalleissa ja toimivuudessa?

P.S. Joo o, on kyllä eka posti mutta oon lueskellut foorumia jo useamman vuoden , hehee

Samaa oon keväällä miettiny... Just samaa! Nyt busa alla. En ole nanosekuntiakaan katunut. Se kawa on kyllä makee, mutta niillä tonneilla> kawaan> saa aika paljon muuta kivaa. http://www.busanistit.org/ : löytyy juttua ongelmista, joita busassa ilmenee. Ei muuta ku remmiin , et kadu!
buttrock.gif

Hehee, niinpäs niin, renkaitahan menee varmasti
smile_org.gif
. Ja kiitoksia vinkistä , täytyypi käydä kattoon nuo sivut.
Nii muuten, onkos kokemusta kakspäällä ajosta tolla? En oo ite kokeillu ku paikallaan 2 päällä ja tuntu jotenki turhan makaavalta se kyytiläisen asento jos pitää vyötäröltä kiinni?
Ku taitaa olla tuota matkailua tiedossa ens kesänä jos pyörän sais vaihdettua.

Just käytiin pojan kanssa kesäreissulla. Poika kun on aika pitkä takamatkustajaksi (170) sanoo, että jalat ovat vähä turhan koukussa, mutta on siihen tottunut aika nopeasti. Mielellään tulee kyytiin!

Busa on erittäin hyvä kaksipäällä ajoon. Meillä ainakin tytär tykkää olla kyydissä enempi kuin pääsee. Mitä nyt itse olen ollut pyörien kyydissä, niin Busa on parhaasta päästä kyytiläisen kannalta.
cool.gif

Itselläni on Busa, joka on täysin modattu minun tarpeita varten. Se mikä Busassa on hyvä puoli myöskin, siihen löytyy kikotinta ja käkätintä suhteellisen helposti ja edullisesti.
bowdown.gif

Itse aikaisemmin ajelin vuosia Kawalla, mutta nykyään hinta laatusuhde ei ole kohdallaan.
blush.gif

Ajotyylistähän pitkälti riippuu mitä kuluu... Renkaat ja ketjut tuntuu olevan hittituotteita
wink.gif

Nyt kun tämä on kuitenkin Suzukin hankkimisen ketju, niin voi varmaankin esittää kysymyksiä GSX-R 600:sta? Eli minkälainen ajossa verrattuna muihin 600cc kyykkyihin? Ja onko joitakin tyyppivikoja tai muita? Jokin 600cc kyykky tulee hankittua ja Gixxeri on yksi mahdollinen vaihtoehto.

Nyt kun tämä on kuitenkin Suzukin hankkimisen ketju, niin voi varmaankin esittää kysymyksiä GSX-R 600:sta?
Kukkahattutätineuvoja täällä huomenta.
wink.gif
Koska kysymykses ei liity suoranaisesti tähän ketjuun, niin suosittelen oman ketjun perustamista tuolle kysymykselles (toki myös haku-toiminnolla katsomista, mitä kys. mallista on kerrottu). Ja jos haun kautta ei löydy tarpeeks, ni tietenkin kysymys "Suzuki-Talk"-osioon. Otsikko kannattanee myös kirjoittaa suht tyhjentävästi...esim. "GSX-R 600:n viat ja vertailu muihin?" tms. Myös harkittavan mopon vuosimallin laittaminen varsinaiseen kysymykseen helpottaa kummasti.

Kannattaa kokeilla Busaa. On hieno peli. Itselleni se ei vaan soveltunut. Jouduin tyytymään isoon rosmoon... ja olen tyytyväinen ollut!!
062802moto_prv.gif

Jees, itekki oon rosmoa kokeillut ja ei paha ollenkaan, mutta jotenki itellä tuntuu että katteita pitää olla ja ajoasento ´vauhdikas´
smile_org.gif
! Hondalta mietin XX:ää mutta niitä kun tulee vastaan jokakulman takana ja ei tehoiltaa/ajoasennoltaan mielestäni kovin erilainen ZZr:n kanssa. Onhan noita bussejakin aikalailla liikenteessä mutta on se vaan nii erinoloinen peli. Joten busa se varmaan on kunhan pääsee vähän testaan ja löytyy sopiva käytetty.

Back